Foto: LETA
"Pasažieru vilcienu" turpmāk plāno saukt "Vivi Latvia". Tas nozīmē, ka būs jaunas darbinieku formas, vizītkartes, veidlapas, mājaslapas dizains un pārējais. Uzņēmuma vadība neatklāj, cik tieši tas viss varētu izmaksāt – vidēji no vairākiem desmitiem tūkstoš līdz 100 tūkstoš eiro, svētdien, 6. septembrī, ziņo raidījums "Nekā personīga".

Konkursu par jaunās "Pasažieru vilciena" identitātes izveidošanu izsludināja pagājušā gada 16. aprīlī. Tas noslēdzās 24. maijā. Līgumi ar uzvarētājiem slēgti rudenī, kad Iepirkumu uzraudzības birojs ļāva finišēt līgumu ar čehu "Škodu".

Prezentējot jauno vagonu krāsojumu, "Pasažieru vilciens" publiski paziņoja, ka to izstrādājusi "Dizaina studija Teika". Bet, kā rāda publiski pieejamie Valsts ieņēmumu dienesta dati, šai studijai gan konkursa, gan līguma slēgšanas brīdī bija nodokļu parāds. 2019. gada maijā tas sasniedza 10 tūkstošus eiro. Pagājušā gada pārskatā uzņēmuma vadība norāda, ka "firmai pašlaik ir finansiālas grūtības, un tā nespēj segt savus kārtējos maksājumus noteiktajos termiņos". Iespējams, tāpēc līgumu ar "Pasažieru vilcienu" slēdza firma "Print Pigion", kas nodibināta tieši mēnesi pirms konkursa un pieder tam pašam uzņēmējam, kurš vada nodokļu parādnieku "Dizaina studiju Teika", norāda raidījums.

"Dizaina studijas Teika" un "Print Pigion" pakalpojumi "Pasažieru vilcienam" izmaksās 34 100 eiro bez PVN. Bet iepirkumā viņus startēt kopā uzaicināja SIA "Mežgaile, Māliņa un Austriņš". Firma noslēgusi līgumu par 7850 eiro. Un tieši viņi pārraudzīs jaunās "Pasažieru vilciena" identitātes ieviešanu un tās komunicēšanu. Šie ir cilvēki, kuri vada PR aģentūru "Hill & Knowlton". Viens no tās pārstāvjiem Jānis Austriņš sarunā bez kameras "Nekā personīga" apgalvoja, ka par šo iepirkumu neko nezinot. Iespējams, vienu reizi bijis uz tikšanos ar "Pasažieru vilcienu".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!