Foto: Publicitātes foto

Tirdzniecības centrā "Galleria Riga" Rīgā atvērts lielākais "Ivo Nikkolo" dizaina konceptveikals Latvijā, ziņo šo zīmolu pārstāvošais uzņēmums "Baltika Latvija".

"Galleria Riga" zīmols ir pārstāvēts jau vairāk nekā desmit gadus. Pēc rekonstrukcijas veikala platība ir 275 kvadrātmetri. Šis ir trešais šī Igaunijas zīmola konceptveikals Rīgā. Investīcijas projektā ir komercnoslēpums, taču "Baltika Latvija" valdes loceklis Jevgeņijs Kozlovs teic, ka tās nav mazas un nozīmē patiešām daudz, jo tiek investēts objektā, kuram uzņēmums tic un redz potenciālu jaunā "Ivo Nikkolo" zīmola attīstībai.

Pēdējos gados pandēmijas ietekmē pircēju iepirkšanās paradumi ir mainījušies, daudzi jau raduši apģērbu pirkt internetā, tāpēc pašlaik fiziskajiem apģērbu veikaliem ir jāprot radīt pievienoto vērtību, padarīt iepirkšanos par aizraujošu un iedvesmojošu pieredzi, par iespēju konsultēties ar zinošiem speciālistiem, justies ērti un ļauties modes valdzinājumam, komentē komersants.

Veikals cita starpā piedāvā arī jaunus funkcionalitātes risinājumus, piemēram, "click&collect" skapi, kas sniedz iespēju nosūtīt paku, negaidot rindā. Ja cilvēks vēlas, paciņu ir iespējams saņemt pilnīgā bezkontakta režīmā, skaidro "Ivo Nikkolo" mazumtirdzniecības operāciju un attīstības vadītājs Mareks Kornoševs.

Vaicāts par citiem šā gada plāniem, Kozlovs stāsta: "Šogad Rīgā turpināsim strādāt ar 7 "Ivo Nikkolo" zīmola veikaliem un turpināsim pārrunas ar vairākiem gan esošajiem, gan jauniem tirdzniecības centriem, ja redzēsim potenciālu sava biznesa attīstībai nākotnē. Jauno veikalu atvēršana nav vienīgais kompānijas biznesa vīrziens – šajā gadā zīmola kolekciju paplašināsim arī ar vairākām jaunām preču grupām, kas iepriekš mūsu kolekcijā nav bijušās, turpināsim darbu ar mazumtirdzniecības darbību attīstību veikalos un personāla apmācību."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!