Pērn ievērojami audzis 'Barbora' apgrozījums, palielinājušies arī zaudējumi
Foto: Paula Čurkste/LETA

Interneta veikala "Barbora" īpašnieka SIA "Patrika" apgrozījums 2020. gadā pieaudzis līdz 3,98 milj. eiro. Gada laikā tā apjoms palielinājies par 125,80%, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis. Tiesa, neskatoties uz apgrozījuma kāpumu, SIA "Patrika" arī aizvadītajā gadā turpinājusi strādāt ar zaudējumiem, tiem pieaugot jau līdz 2,15 milj. eiro.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Barbora.lv" vadītāja Sanita Bērziņa skaidro, ka norādītā informācija ietver apgrozījumu, neņemot vērā atlīdzību par precēm "Barbora.lv" sadarbības partnerim "Maxima Latvija". Preces pieder "Maxima Latvija", tādēļ datu bāzē netiek norādīts pilns "Barbora.lv" kopējais apgrozījums par preču piegādes pakalpojumiem, kas 2019. gadā bija 7,7 miljonu eiro apmērā – par 64% vairāk nekā 2018. gadā. Savukārt apgrozījums 2020. gadā sasniedza 17,9 miljonus, kas ir par 132% lielāks nekā 2019. gadā.

"Pašlaik uzņēmumam ir milzīgs pieprasījuma pieaugums un pieaug apgrozījums. Tiek strādāts pie biznesa kapacitātes celšanas," teikts uzņēmuma iesniegtajā vadības ziņojumā.

Nākamajā pārskata gadā "Patrika" paredz palielināt darba apjomu, atvērt jaunus komplektēšanas centrus un investēt darbinieku efektivitātes palielināšanā. Jānorāda, ka vidējais darbinieku skaits uzņēmumā audzis no 87 strādājošajiem 2019. gadā līdz 199 pērn.

SIA "Patrika" reģistrēta 2014. gadā un pieder lietuviešu UAB "Barbora". Uzņēmuma reģistrēto un apmaksāto pamatkapitālu veido 4,9 milj. eiro.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

E-komercija Koronavīruss Covid-19 Mazumtirdzniecības apgrozījums
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form