Foto: Pulicitātes foto
Oktobrī Latvijā darbību sākusi mobilā lietotne "FineBite", kas tās lietotājiem sniedz iespēju iepazīt dažādus restorānus, maksājot par maltīti zemāku cenu. Pagaidām "Finebite" pieejama Rīgā, taču ar laiku tās pakalpojumi varētu izplesties visā Baltijā.

"Finebite" Latvijā uzsākusi partneru piesaisti šā gada februārī, īsi pirms izsludināja pirmos ierobežojumus Covid-19 izplatības dēļ. Tad arī projekts tika apturēts līdz vasarā atsāka darbību. Lietotājiem aplikācija tika atvērta 1.oktobrī.

"Šobrīd ēdināšanas nozarei ir atļauts darboties, notiek restorānu nedēļas un, ievērojot visus noteikumus, restorāni drīkst turpināt darbu. Esošajā situācijā "Finbite" ir ļoti piemērots rīks. Tas ļauj rezervēt galdiņu līdz četrām personām, samaksājot rezervēšanas maksu 5 eiro apmērā, savukārt restorāniem ir iespēja uzņemt cilvēkus pie mazākas noslodzes," portālam "Delfi" stāsta "FineBite Latvija" biznesa attīstības vadītājs Jānis Karāns.

Jautāts, kādēļ ienākšanai Baltijā izvēlēta tieši Rīga, viņš teic: "Latvija un Rīga ģeogrāfiski atrodas pa vidu, un Rīga ir arī pateicīgāka avioceļojumiem, pirms Covid, protams. Noteikti Rīgai sekos citas Latvijas pilsētas."

"FineBite" apvieno vairākus restorānus Rīgā, un klientiem, kuri rezervāciju veic šajā lietotnē, restorānu ēdienkartē pieejamos ēdienus piedāvā ar 50% atlaidi, kuru piemēro restorāns, sedzot visas izmaksas, nevis lietotne. Maltīšu laiki ir dažādi un tos nosaka restorāni. Klientam jāizvēlas piedāvājums, kurš atbilst gan gaumei, gan iespējām, jāveic rezervācija un jāapmeklē restorāns. Atlaide tiek piemērota ēdieniem, dzērieni jāapmaksā 100% apmērā. Atlaide ir spēkā tikai rezervācijai uz vietas standarta ēdienkartei. Tā nav spēkā piegādēm, līdzņemšanai vai pusdienu piedāvājumam.

Šobrīd partneru lokā Rīgā ir 19 restorāni un kafejnīcas, no kuriem zināmākie: "Ozo", "Rest", "Manjana", "Brevings", "B bārs", "Buržujs", "Osta" un "Tallinas pagalms". "Patlaban notiek sarunas ar daudziem restorāniem un kafejnīcām. Regulāri partneru saraksts papildinās, un šī tendence noteikti saglabāsies," stāsta Karāns.

Vaicāts, kādu labumu gūst restorāni no dalības šajā projektā, viņš atbild: "Restorāni nosaka laiku, cikos ir gatavi uzņemt rezervācijas no "Finebite". Parasti tās ir dienas tukšākās stundas. Restorāni iegūst jaunus klientus, vērtīgas atsauksmes un papildu redzamību sociālajos tīklos, jo aplikācija aicina lietotājus novērtēt restorānus un veidot saturu sociālajos tīklos. Restorāniem dalība "Finebite" ir bez maksas."

Dažu nedēļu laikā "Finebite" pievienojušies vairāk nekā 200 lietotāju Latvijā.

Saskaņā ar Karāna sniegto informāciju serviss jau ilgstoši veiksmīgi darbojas Polijā, kur to lieto vairāk nekā 300 000 cilvēku. Lietotnes aizsācējs Macejs Pivko (Maciej Piwko) atzīst, ka Rīga bijusi pašsaprotams solis lietotnes attīstībā.

Pēc maltītes klienti tiek lūgti lietotnē atstāt savu novērtējumu un atsauksmi, kas tālāk anonīmi tiek nodota restorāna kolektīvam – tas sniedz iespēju restorāniem un kafejnīcām uzlabot savus pakalpojumus un piedāvāt arvien patīkamāku pieredzi saviem apmeklētājiem, savukārt lietotājiem – iespēju iepazīt arvien jaunas vietas, maksājot mazāk.

"FineBite" bez maksas pieejama tālruņiem gan ar iOS gan Android operētājsistēmām. Patlaban maltīti iespējams rezervēt restorānos Rīgā, kā arī Kijevā un lielākajās Polijas pilsētās - Varšavā, Gdaņskā, Krakovā un citur.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!