Foto: Publicitātes attēli
Rīgā 3. oktobrī mārketinga un reklāmas nozares profesionāļu forumā "Baltic Brand Forum 2019" uzstāsies divi pieredzējuši un starptautiski novērtēti eksperti no Lielbritānijas – Less Binets, stratēģis no reklāmas aģentūras "adam&eveDDB", un Malkolms Devojs, aģentūras "PHD EMEA" mediju stratēģis.

Less Binets, kurš ir arī vairāku mārketinga grāmatu autors, forumā runās par ilgtspējīgu zīmolu veidošanu un to, kādu lomu tajā spēlē emocijas, slava un radošums. Savukārt Malkolms Devojs stāstīs par izplatītākajiem mārketinga instrumentiem un mediju stratēģiju, kādu savā straujajā izaugsmē izmanto pasaules drosmīgākie un veiksmīgākie zīmoli.

Forumā varēs dzirdēt ne tikai Lielbritānijas ekspertu pieredzi, bet apmeklēt arī vairākas paneļdiskusijas, kurās piedalīsies gan Baltijas, gan pasaules mērogā atzīti nozares eksperti. Svarīgākās paneļdiskusiju tēmas: zīmolu loma patērētāju ieradumu veidošanā, jaunuzņēmumu sinerģija ar lielajām kompānijām, kā arī uz biznesa rezultātiem orientētā mārketinga jeb Performance Marketing nozīme zīmolu komunikācijā.

Foruma programma ir veidota tā, lai tā būtu aizraujoša un praktiski noderīga profesionāļiem gan no ikvienas mārketinga un uzņēmējdarbības jomas, gan no pašvaldību un valsts sektora. Foruma mērķis ir sniegt vērtīgu starptautisko un vietējo pieredzi un informāciju ikvienam, kura darbā ir svarīgi veidot spēcīgus zīmolus.

"Baltic Brand Forum 2019" tiek organizēts pirmo reizi, svinot 15 gadus kopš "Mīlētāko zīmolu topa" pirmsākumiem. Foruma noslēgumā notiks ietekmīgāko zīmolu apbalvošanas ceremonija visas Baltijas mērogā. Zīmoli tiks apbalvoti astoņās kategorijās, tajā skaitā – Mīlētākais zīmols, Zaļākais zīmols, Cilvēcīgākais zīmols, Labākais Baltijas startup uzņēmums u. c.

"Baltic Brand Forum 2019" notiks Rīgā 3. oktobrī no pulksten 12.30 visas dienas garumā jaunajā kultūras un izklaides centrā "Hanzas Perons". Pasākums norisināsies angļu valodā.

Ar pilnu foruma programmu iespējams iepazīties www.balticbrandforum.com.

Foruma īstenošanā un atbalstā piedalījušies tādi industrijā zināmi uzņēmumi kā "DDB Latvia", "OMD", "Kapitāls Networks", "Accenture", "Delfi", "Httpool", "RAIT", "RIMI", "Latvijas Zaļais punkts", "Modash" un "Latvijas balzams".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!