Foto: Pixabay

Šā gada pirmajā pusgadā Latvijas mediju reklāmas tirgus audzis, pietuvojoties pirms pandēmijas līmenim. Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa "Delfi Bizness" atzīst, ka gadā kopumā pozitīvu ietekmi nesīs Saeimas vēlēšanas, bet tālākie scenāriji nav viennozīmīgi.


Reklāmas tirgus šogad audzis, neskatoties uz Krievijas uzsākto karu Ukrainā, kura rezultātā pieņemtie lēmumi vietējā un pasaules mērogā radīja jaunus “spēles noteikumus”, ar kuriem nācās rēķināties visiem tirgus dalībniekiem. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!