Foto: Ieva Čīka/LETA

Lai vēl vairāk kliedētu cilvēku plūsmu veikalos, "Maxima Latvija" aicina iedzīvotājus arī turpmāk uz veikalu doties retāk un iegādāties nepieciešamās preces ilgākam laika posmam. Mudinot cilvēkus šādai paradumu maiņai, jo īpaši mazākās tirdzniecības vietās, "Maxima X" formāta veikalos ieviesta viegli uztverama iniciatīva – noteiktas preces par simbolisku cenu – 1 centu klientiem, kuri iepirksies par vismaz 20 eiro.

Pirmā nedēļa uzrādījusi pozitīvus rezultātus – pircēju skaits samazinājies, savukārt pirkuma grozs ir pieaudzis (salīdzinot ar identisku laika periodu nedēļu iepriekš), informē mazumtirgotājs.

"Maxima" iniciatīva "Iegādājies produktu par 1 centu" uzsākta mazākajos jeb X formāta veikalos, iepērkoties ar "Paldies" karti vismaz 20 eiro vērtībā. Iniciatīvā tiek izvēlēti ikdienā nepieciešami produkti. Pirmajā nedēļā tas bija cukurs.

"Mūsu primārais uzdevums bija mazināt cilvēku plūsmu un veicināt iepirkšanās paradumu maiņu, kas veiksmīgi tika panākts lielāka formāta veikalos. Taču, lai panāktu šādu rezultātu arī mazāka formāta veikalos, uzsākām izmēģinājumu ar šādu konceptu un līdzfinansējām atsevišķas produktu grupas, lai mudinātu iedzīvotājus plānot savus pirkumus un vienā veikala apmeklēšanas reizē iegādātos pārtiku vairākām dienām.

Pēc pirmās eksperimenta nedēļas novērojām, ka iniciatīva sniegusi gaidīto rezultātu – pircēju skaits samazinājies, bet pirkuma grozs ir pieaudzis. Ļoti rūpīgi analizēsim turpmākos rezultātus šādas iniciatīvas ietekmei uz pircēju uzvedību, lai ik nedēļu novērtētu šī pasākuma ietekmi uz apmeklējuma biežumu veikalos, un nepieciešamības gadījumā pielāgotos," stāsta "Maxima Latvija" iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!