Foto: LETA

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) uzdevis apdrošinātājam "Gjensidige" atmaksāt daļu no patērētāju veiktajām iemaksām par SIA "Prieks Tūre" organizētajiem, bet nenodrošinātajiem ceļojumiem, portāls "Delfi" uzzināja PTAC.

PTAC izskatījis 290 patērētāju iesniegumus par apmaksātajiem, bet nesaņemtajiem tūrisma pakalpojumiem no "Prieks Tūre", kam tika konstatētas likviditātes problēmas un kas pakalpojumus vairs nenodrošina. "Prieks Tūre" darbība, pamatojoties uz Uzņēmumu Reģistra valsts notāra lēmumu, ir izbeigta.

PTAC nolēmis uzdot "Prieks Tūre" nodrošinājuma – apdrošināšanas polises – izsniedzējai ADB "Gjensidige" Latvijas filiālei bez nepamatotas kavēšanās atmaksāt izdevumus tiem ceļotājiem, kuri bija iegādājušies kompleksos tūrisma pakalpojumus un iesnieguši atbilstošus dokumentus. Kopumā saņemti 268 atbilstoši iesniegumi.

Katram ceļotājam atmaksājamās summas apmērs aprēķināts proporcionāli ceļotāju skaitam, kuri pieteikušies PTAC, samaksātajai summai un kopējam nodrošinājuma apmēram, kas ir 30 000 eiro. Tātad – 15,68% no samaksātās, bet neatgrieztās naudas summas. Kopējā neatgrieztā summa lēšama 191 313,42 eiro apmērā.

Maksājumu atmaksāšanu veiks "Gjensidige" Latvijas filiāle un konkrētā izmaksājamā summa tiks pārskaitīta uz iesniegumā PTAC norādītajiem maksātāju norēķina kontiem.

Par neatmaksātās naudas summas daļu, kuru nesegs apdrošināšanas polise, PTAC gatavos pieprasījumu izskatīšanai Ministru kabinetā par šīs summas segšanu no valsts budžeta līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem. Ja Ministru kabinets pieņems pozitīvu lēmumu attiecībā uz valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu, tad PTAC par to informēs, izvietojot paziņojumu www.ptac.gov.lv.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!