Foto: DELFI
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) divu mēnešu laikā ir saņēmis 19 patērētāju sūdzības par SIA "Relaks Tūre", jo nav notikuši vairāki ceļojumi, kā arī komersants apturējis gandrīz visus plānotos ceļojumus, portālu "Delfi" informē PTAC.

Saskaņā ar normatīviem aktiem šādā gadījumā patērētājam ir tiesības no komersanta pieprasīt visu samaksāto naudas summu, tādēļ PTAC aicina patērētājus rakstveidā vērsties pie SIA "Relaks Tūre. Vienlaikus – PTAC ir uzsācis administratīvo lietu un izvērtē "Relaks Tūre" īstenoto komercpraksi.

PTAC līdz 20.aprīlim bija saņēmis 19 patērētāju sūdzības par kopējo summu vairāk nekā 55 000 eiro, kurās norādīts, ka komersants apturējis ceļojumu nodrošināšanu uz vairākiem galamērķiem – dažādām Eiropas valstīm, Austrāliju, ASV un citur. Pašlaik ir slēgts "Relaks Tūre" birojs, tomēr notiek korespondences pieņemšana.

PTAC atgādina, ka saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem "Par tūrisma operatora, tūrisma aģenta un klienta tiesībām un pienākumiem, kompleksa tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un īstenošanas kārtību, klientam sniedzamo informāciju un naudas drošības garantijas iemaksas kārtību", ja tūrisma operators kāda no klienta neatkarīga iemesla dēļ atceļ pakalpojumu pirms noteiktā datuma, klientam nekavējoties ir tiesības saņemt visu samaksāto naudas summu.

Gadījumos, kad tūrisma operators nespēj nodrošināt uzņemtās saistības, komplekso tūrisma pakalpojumu klientu aizsargā arī klienta iemaksātās naudas drošības garantijas mehānisms.

PTAC rīcībā esošā informācija liecina, ka komersantam klienta iemaksātās naudas drošības garantija apdrošināta sabiedrībā "BTA Insurance Company" SE par kopējo apdrošinājuma naudas summu 28 500 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!