'Rail Baltica' projekts: deviņi argumenti pret savienojumu ar lidostu
Foto: Publicitātes attēli

Projektēšanas biroja "Didrihsons un Didrihons" arhitekti un plānotāji sagatavojuši argumentus, kas apšauba "Rail Baltica" projekta papildus 72 kilometrus garo loku cauri pilsētas centram un Mārupes pagastam.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Kā portālam "Delfi" skaidro argumentu autori - arhitekti Ventis Didrihsons, Ivo Kalvelis, Līva Banka un projektu vadītāji Andris Gudiņš un Kaspars Lauga: "vēlamies skaidri pateikt, ka mēs neapšaubām paša projekta pamatotību."

"Tai pat laikā mēs redzam fundamentālas pretrunas starp britu kompānijas "AECOM" ziņojumu "Rail Baltica Final Report" un salīdzinoši nesen "Rail Baltica" mājas lapā publiskoto ātrvilciena trases jauno ieceri, kas paredz papildus aptuveni 72 kilometru loku cauri pilsētas centram un Mārupes pagastam," norāda autori.

Publicējam projektēšanas biroja uzskaitītos argumentus, kā arī "Rail Baltica" projekta attīstītāju "RB Latvija", kas veic "Rail Baltica II" Latvijas posma detalizētu tehnisko izpēti, komentārus par pausto kritiku:

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lasi vēl
 
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.