Foto: DELFI

Kosmētikas ražotāja "Dzintars" apgrozījums pērn bija 5,807 miljoni eiro, kas ir par 1,8% mazāk nekā 2015.gadā, bet uzņēmumi zaudējumi pērn samazinājušies par 35% līdz 1,729 miljoniem eiro, informēja AS "Dzintars" valdes locekle Dagnija Maike.

Viņa norādīja, ka pērn "Dzintars" turpināja darbu pie izmaksu optimizēšanas. Galvenais uzdevums 2016.gadā bija jaunu tirgu apgūšana, kas kompensētu iepriekš zaudētos tirgus apjomus.

Patlaban kompānija "Dzintars" turpina attīstīt sadarbību ar privāto zīmolu un preču zīmju īpašniekiem.

Jau vēstīts, ka Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas tiesa 18.janvārī apstiprināja "Dzintars" iesniegto tiesiskās aizsardzības procesa (TAP) pasākumu plānu.

Tiesa noteikusi divus gadus plānā minēto pasākumu īstenošanai.

Tāpat vēstīts, ka Zemgales priekšpilsētas tiesa pērn 17.oktobrī ierosināja "Dzintara" TAP lietu.

Uzņēmuma pārstāvji toreiz skaidroja, ka divas krīzes, no kurām viena bija 2008.gadā, bet otra 2014.gadā, veicinājušas "Dzintara" tradicionālo tirgu samazināšanos, pārdošanas apmēru kritumu un apgrozāmo līdzekļu trūkumu. Tādējādi uzņēmumam uzkrājušies parādi.

"Dzintars" 2015.gadā strādāja ar 5,911 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās par 76% - līdz 2,633 miljoniem eiro.

"Dzintars" ir parfimērijas un biokosmētikas izstrādātājs un ražotājs. "Dzintara" sortimentā ir vairāk nekā 1000 veidu kosmētikas, parfimērijas produktu, kā arī dekoratīvās kosmētikas izstrādājumu. Kompānija ir reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,817 miljoni eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!