Foto: LETA
Pagājušajā gadā AS "Rīgas starptautiskā autoosta" apkalpojusi 260,2 tūkstošus reisu, kas ir par 21,51% vairāk nekā 2019. gadā, tostarp, 206,3 tūkstošus reisu Rīgas autoostā un 53,9 tūkstošus reisu Jelgavas autoostā, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.

Vadības ziņojumā AS "Rīgas starptautiskā autoosta" norādījusi, ka pagājušajā gadā būtiski pieauga reģionālo reisu apkalpošana, bet administratīvo ierobežojumu dēļ samazinājās starptautisko reisu skaits, kas, salīdzinot ar gadu iepriekš, saruka par 61,23%.

Kopumā AS "Rīgas starptautiskā autoosta" 2020. gadā kopumā apkalpojusi 1,28 miljonus pasažieru, kas ir par 36,7% mazāk nekā 2019. gadā. Rīgas autoostā apkalpoto pasažieru skaits samazinājās par 36,14%, bet Jelgavas autoostā – par 43,93%.

AS "Rīgas starptautiskā autoosta" iesniegtais gada pārskats rāda, ka 2020. gadā uzņēmuma apgrozījums samazinājies par 16,22%, bet peļņa – teju trīs reizes. Pagājušajā gadā "Rīgas starptautiskā autoosta" apgrozījusi 2,52 milj. eiro, pēc nodokļu nomaksas gūstot 120,3 tūkst. eiro peļņu.

Vadības ziņojumā norādīts, ka "Rīgas starptautiskā autoosta" vērsusies pie VSIA "Autotransporta direkcija", vēlāk arī pie Satiksmes ministrijas ar lūgumu kompensēt 122,26 tūkst. eiro zaudējumus, kas radušies pasažieru pārvadājumu reisu slēgšanas rezultātā, ko izraisīja Covid-19 pandēmija, taču lūgums noraidīts.

Saimnieciski organizatorisko pasākumu rezultātā 2020. gadā, lai optimizētu "Rīgas starptautiskā autoosta" personāla izmaksas, uzņēmums samazinājis 10 amata vienības, darba tiesiskās attiecības izbeidzot ar septiņiem darbiniekiem. Pērn uzņēmumā bija nodarbināti 66 strādājošie.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!