'Rimi' ievieš beziepakojuma tirdzniecību saimniecības un higiēnas produktiem
Foto: Publicitātes foto

"Rimi" uzsāk Latvijā ražotu saimniecības un higiēnas produktu tirdzniecību bez iepakojuma, liecina mazumtirgotāja sniegtā informācija.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Pilotprojekta ietvaros sadarbībā ar vietējiem ražotājiem atsevišķos "Rimi" veikalos speciāli aprīkotos stendos būs iespēja iegādāties saimniecības un ķermeņa kopšanas produktus bez iepakojuma. Sākotnēji šādi stendi būs pieejami "Rimi" veikalā t/c "Spice", taču nākotnē plānots tos izvietot arī citos veikalos.

Speciālajos stendos varēs iegādāties tādas preces kā šampūnus, ziepes, zobu pastas un zobu birstes, dezodorantus, tualetes papīru, trauku mazgāšanas līdzekļus, higiēnas preces u. c. Pirmie "Rimi" partneri šajā projektā būs sadzīves ķīmijas un kosmētikas līdzekļu ražotājs "Spodrība" un Latvijas kosmētikas ražotājs "Stenders", kuru produktus pircēji varēs iegādāties specializētajos stendos, izmantojot līdzi paņemto iepakojumu.

""Rimi" sniedz iespēju arvien vairāk pircējiem ar saviem pirkumiem atbalstīt videi draudzīgu dzīvesveidu un tādējādi veicina jaunu paradumu veidošanos sabiedrībā. Ja pircēju atsaucība un pieprasījums uzrādīs augošu tendenci, plānots gan paplašināt produktu sortimentu esošajos stendos, gan izvietot līdzīgus stendus arī citos "Rimi" veikalos," stāsta "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Regīna Ikala.

"Kur iespējams, cenšamies atteikties no iepakojuma pavisam, piemēram, bez iepakojuma var iegādāties ziepes, tāpat sortimentā ir pieejami cietie šampūni un kondicionieri – šie produkti ir lieliski piemēroti tirdzniecībai bez iepakojuma. Meklējam risinājumus, lai drīzumā šādu pieeju varētu izmantot pēc iespējas plašākam produktu klāstam, tāpēc "Rimi" veikalos varēs iegādāties arī izlejamus šķidros produktus, sniedzot klientam iespēju izvēlēties sev piemērotāko atkārtoti lietojamu iepakojuma veidu un tilpumu," stāsta "Stenders" izpilddirektore Kristīne Grapmane.

Savukārt "Spodrība" direktore Baiba Megre norāda, ka tieši pieejamība būs spēcīgs impulss ikdienas paradumu maiņai un pastiprinās zaļā dzīvesveida dinamiku pat tajās mājsaimniecībās, kurās beziepakojuma produktu iegāde līdz šim tika uzskatīta par ekskluzīvu un laikietilpīgu.

Zero waste jeb bezatkritumu pieeja ir darbību kopums, kas vērsts uz atkritumu daudzuma samazināšanu, pēc iespējas ilgāk uzturot produktu, materiālu un resursu vērtību. Pieejas pamatprincipi ir: atsakies, samazini, lieto atkārtoti, pārstrādā, kompostē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Mazumtirdzniecības apgrozījums Rimi Spice Spodrība Stenders
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form