'Rimi' meklē iespējas paplašināt sadarbību ar vietējiem ražotājiem
Foto: Publicitātes attēli

Mazumtirdzniecības tīkls "Rimi" saņēmis pieteikumus no 50 vietējiem ražotājiem, kuri vēlas piedāvāt dažādus interesantus produktus "Rimi" pircējiem. Lielākais pieteikumu skaits vērojams svaigo produktu kategorijā, kur dominē vegāniskie un veģetārie produkti – gandrīz puse no visiem pieteikumiem, informēja "Rimi Latvia" pārstāvis Juris Šleiers.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Jaunie produkti veikalu plauktos varētu nonākt nākamā gada sākumā.

Kategorijas, kurās "Rimi" šobrīd visvairāk meklē vietējos piegādātājus, ir dažādas diētiskās gaļas, bezlaktozes un bezglutēna kategorijas, piemēram, kazas piena produkti, kā arī piedāvājums veģetāriešiem un vegāniem. Pēc "Rimi Latvia" rīkotā foruma "Audzē Latviju" "ātrajiem randiņiem" ar "Rimi" speciālistiem pieteikušies 50 ražotāji, kuri piedāvā gan minēto kategoriju produktus, gan gaļas, zivju, maizes produktus, dzērienus, augļus, dārzeņus un arī suņiem paredzētus kārumus.

"Esam gandarīti par jauno ražotāju lielo interesi. "Rimi" vienmēr dod priekšroku pašmāju ražotāju produkcijai, ja vien tas ir iespējams, ārzemju alternatīvas atstājot situācijām, kad vietējie ražotāji nespēj nodrošināt "Rimi" pircējiem nepieciešamo apjomu un kvalitāti. Ceram, ka no šīs lielās ražotāju intereses veidosies labas sadarbības, kuru ietvaros atbalstīsim labāko ideju attīstību," saka "Rimi Latvia" kategoriju departamenta direktors Milans Blūms.

Viņš norāda, ka šobrīd notiek iepazīšanās sarunas ar jaunajiem ražotājiem, lai saprastu, cik gatavi viņi ir sadarbībai ar "Rimi". Ražotāji, kuru produkcija būtu interesanta pircējiem un kas spēs nodrošināt pietiekamu apjomu, varēs sākt sarunas par produktu ieviešanu "Rimi" veikalu plauktos, bet ražotājiem, kas piedāvā mazāku apjomu, ar savu produkciju būs iespēja nonākt koncepta veikalu "Klēts" piedāvājumā. Pēc konsultācijām ar "Rimi" speciālistiem ražotājiem, kuru produkcijai būs potenciāls nonākt "Rimi" vai "Klēts" plauktos, būs iespēja uzlabot savu produktu specifikāciju vai pilnveidot to ražošanas ciklu, lai atbilstu nepieciešamajām kvalitātes prasībām.

"Tas, cik ātri jaunie produkti nonāks veikalos, atkarīgs no vairākiem faktoriem – ražotāju gatavības ātri reaģēt un veikt nepieciešamos uzlabojumus, ražošanas jaudas un citiem apstākļiem. Tāpat jārēķinās, ka līguma slēgšana un citu nepieciešamo darbību veikšana, lai produkti nonāktu "Rimi", aizņem ilgāku laiku nekā sadarbības izveidošana ar "Klēti". Katrā gadījumā ceru, ka jau nākamgad mēs varēsim piedāvāt "Rimi" pircējiem jaunus, interesantus produktus," stāsta Blūms.

"Rimi Latvia" ir vairāk nekā 130 dažādu formātu veikali visā Latvijā. Kopš 2019. gada darbību uzsācis arī "Rimi" e-veikals.

Arī nelielo veikalu tīklu pārstāvji šā gada septembra beigās "Delfi Bizness" pauda, ka ir apņēmības pilni nezaudēt konkurences cīņā ar jauno Latvijas mazumtirdzniecības nozares spēlētāju "Lidl". Katrs minēja savus trumpjus un stratēģijas, bet kopumā paredzēja, ka lielāko ietekmi tomēr izjutīs Latvijas tirgū strādājošie tirdzniecības milži. Galvenais plāns, stājoties pretī "Lidl", ir pircējus iekārdināt ar vietējo ražotāju produkciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lasi vēl
 
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.