Foto: Publicitātes foto

Ņemot vērā straujo inflācijas kāpumu, kas tiešā veidā ietekmē mājsaimniecību iespējas iegādāties ierastos pārtikas produktus un citas pirmās nepieciešamības ikdienas preces, "Rimi Latvia" ievieš jaunu ilgtermiņa atbalsta programmu, liecina mazumtirgotāja sniegtā informācija.

Tās ietvaros "Rimi" no 6. septembra samazinās un līdz šā gada 31. decembrim fiksēs cenas 100 pieprasītākajiem produktiem visos savos veikalos.

"Delfi Bizness" jau rakstījis, ka pārtikas mazumtirdzniecībā Latvijā valda sīva konkurence, turklāt pēdējā laikā tirgū ienākuši arī jauni spēlētāji: Latvijā savu tīklu izvērš Vācijas zīmols "Lidl", bet nesen pirmos veikalus vēra Nīderlandes zīmols "Spar". Tas mazumtirgotājus spiež konkurēt arī ar cenām. "Rimi" Latvijā ir vairāk nekā 130 dažādu formātu veikali.

Šā gada jūlijā, salīdzinot ar pērnā gada jūliju, vidējais patēriņa cenu līmenis Latvijā palielinājies par 21,5%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

Līdz gada beigām "Rimi" veikalos tiks samazinātas un fiksētas cenas 100 pieprasītākajiem produktiem tādās pārtikas produktu kategorijās kā piens, maize, augļi, dārzeņi, gaļa, zivis, kā arī pirmās nepieciešamības higiēnas precēm, piemēram, zobu pastai, autiņbiksītēm bērniem u.tml. Pirmajā cenu pazemināšanas un fiksēšanas posmā ietvertajā preču klāstā 90% veidos pieprasītākie pārtikas produkti, pārējos 10% – pirmās nepieciešamības higiēnas preces.

"Līdz ar inflācijas kāpumu ik dienu saņemam desmitiem pieteikumu no sadarbības partneriem par ražošanas izmaksu un produktu cenu pieaugumu, kas diemžēl jāatspoguļo arī veikala piedāvājumā. Turklāt ekspertu prognozes liecina, ka izmaksu kāpums tirgū neizbēgami turpināsies. Arī klientu paradumu tendences rāda, ka cilvēki arvien aktīvāk pārskata ne tikai savu ikdienas produktu izvēli, bet pat patērētās pārtikas daudzumu. Tieši tāpēc esam ieviesuši cenu fiksēšanas programmu, lai pircēji būtu droši par iespēju iegādāties sev būtiskos ikdienas produktus par nemainīgu un konkurētspējīgu cenu arī šajos izaicinošajos apstākļos rudenī un ziemā," skaidro "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Pēc pirmā programmas darbības mēneša paredzēts apkopot pircēju viedokļus par to, kādi produkti vēl ir būtiski viņu ikdienas pirkumu grozā, lai precizētu un papildinātu programmas piedāvājumu. Sekojot līdzi situācijai tirgū un pircēju atsaucībai, tiks izvērtēta iespēja turpināt cenu fiksēšanu noteiktām produktu grupām arī pēc Jaunā gada.

"Diemžēl ir skaidrs, ka šoziem atbalsts būs vajadzīgs arī daudziem, kuri līdz šim tikuši galā pašu spēkiem, tāpēc mums vajadzīga jauna ilgtermiņa pieeja," piebilst Turlais.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!