Foto: PantherMedia/Scanpix

AS "Sadales tīkls" izsludinājis sarunu procedūru par klientu zvanu apstrādes pakalpojuma iegādi, liecina Iepirkumu uzraudzība biroja (IUB) informācija.

Sarunu procedūras nolikumā teikts, ka plānotais zvanu apjoms gadā ir apmēram 220 000 zvanu gadā. "Sadales tīklam" ir divi klientu apkalpošanas tālruņi. Prognozēts, ka uz klientu servisa tālruni 8403 tiks saņemti 8000-10 000 zvanu mēnesī, bet uz bojājumu pieteikšanas tālruni 8404 tiks saņemti 9000-12 000 zvani mēnesī. Pasūtītājs negarantē plānoto iegādes apjomu pilnā apmērā.

Līgumu plānots slēgt uz diviem gadiem ar iespēju pagarināt vēl uz gadu.

Kandidātam prasīta pieredze informatīvā tālruņa zvanu apkalpošanā, kur pēdējo trīs iepriekšējo gadu periodā un 2021. gadā ir bijusi ne mazāk kā viena gada nepārtraukta pieredze informatīvā tālruņa zvanu apkalpošanā latviešu, krievu un angļu valodā, ar apjomu ne mazāk kā 15 000 ienākošo zvanu mēnesī, reģistrējot ienākošo zvanu aprakstu un satura izklāstu (ieskaitot audio ierakstu) vienotā datu bāzē, kā arī sniedzot tūlītējas atbildes vai konsultācijas.

Tāpat kandidātam prasīti pietiekami personāla resursi zvanu apstrādes pakalpojuma sniegšanai, tas ir, ne mazāk kā 20 operatori. Turklāt jānodrošina zvanu apkalpošana latviešu, krievu un angļu valodās ļoti labā līmenī.

Pieteikumus var iesniegt līdz 9. decembrim.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!