Foto: Kārlis Dambrāns, DELFI
Pēc biznesa uzsākšanas svarīgākais ir izturēt pirmos divus gadus, tālākais jau ir "sniega bumbas efekts", secinājis sporta aizsargekipējuma zīmolu "Blindsave" un "Gamepatch" izveidotājs Andis Blinds.

"Grūtākais ir uzaudzēt to lielo bumbu un panākt, lai tā ripotu. Ja izdodas to palaist pa kalnu, tālākais jau aiziet," viņš turpina šo domu.

Sākums uzņēmējdarbībā bijis sarežģīts, jo neviens Blinda idejai tā īsti neesot ticējis. "Bija vairāki, kas teica – kāds vēl Latvijas zīmols, esi sasapņojies!" stāsta Blinds. Tad un vēlāk arī tirdzniecībā būtiska bijusi tieši paša pārliecība par savu biznesa ideju. "Man daudzi ir teikuši, ka es runāju ar tādu pārliecību, ka manu produktu nevar nenopirkt," viņš saka.

Ne viss gan biznesa attīstībā ir bijis "kā pa sviestu". Piedzīvota arī neizdevusies sadarbība ar partneriem ASV. Vēl viena mācība gūta, izvēloties produktu krāsas.

Par savu biznesa mentoru Blinds sauc uzņēmēju Normundu Bergu, kurš devis ļoti labus padomus.

"Delfi Bizness" rakstu sērijā par biznesa mācībām dažādu nozaru uzņēmēji, praktiķi dalās ar gūtajām atziņām, atklāj veiksmes formulas elementus, kā arī stāsta par rūdījumu, ko devusi uzņēmējdarbība, tostarp arī kļūdoties. Viņu pieredzes stāsti lasāmi šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!