Foto: Publicitātes foto
Apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmums "LPP Latvia ltd." tuvākajā laikā plāno atvērt vairākus zīmola "Sinsay" veikalus dažādās pilsētās – Daugavpilī, Jēkabpilī, Cēsīs, Ķekavā un citviet.

Kā informē "LPP Latvia ltd." valdes locekle Inese Ļebedeva, šis ir būtisks solis uzņēmuma attīstībā. LPP pārstāvošais uzņēmums Latvijā darbojas gandrīz 20 gadu un pašlaik nodarbina 340 darbinieku. Līdz šim visi uzņēmuma veikali darbojušies tikai Rīgā, taču tā 20. jubilejas priekšvakarā aktīvi kompānija aktīvi strādā pie "Sinsay" veikalu atvēršanas ārpus galvaspilsētas. Nākamajā gadā uzņēmums plāno atvērt vismaz 10 veikalus Latvijas pilsētās.

Tā kā šobrīd noslēgtie telpu nomas līgumi neaptver visus reģionus, kuros uzņēmums redz attīstības potenciālu, "LPP Latvia ltd." turpina raudzīties attīstības virzienā reģionos, izskatot visas telpu nomu iespējas pilsētās ar vismaz 6000 iedzīvotāju, piemēram, Liepājā, Jūrmalā, Jelgavā, Ventspilī, Rēzeknē, Ogrē, Valmierā, Salaspilī u.c.

Kā norāda "Sinsay" nomas un attīstības projektu vadītājs Alberts Aigars, tieši piemērotu telpu atrašana reģionos ir lielākais izaicinājums, ar kuru uzņēmums šobrīd saskaras. Daļā pilsētu trūkst "Sinsay" standartiem atbilstošu tirdzniecības telpu, kas būtu vismaz 800 m2 platībā, tādēļ joprojām tās aktīvi tiek meklētas un uzņēmums ir atvērts dažādu telpu nomas piedāvājumu izskatīšanai.

Zīmola ienākšana dažādos Latvijas novados būtiski paplašinās modes preču piedāvājumu reģionos. "Pandēmijas laiks ir veicinājis strauju tiešsaistes tirdzniecības popularitātes pieaugumu, tādējādi paplašinot preču pieejamību reģionos, un likumsakarīgi mazpilsētās cilvēki ir kļuvuši prasīgāki attiecībā uz preču piedāvājumu. Pieprasījums pēc lielo ķēžu zīmolu klātienes veikaliem reģionos ir augsts, bet piedāvājums – joprojām zems," uzņēmuma ieceres pamato "LPP Latvia ltd." mārketinga vadītāja Jana Meidropa.

"LPP Latvia ltd." mātes uzņēmums "LPP" ir Polijas ģimenes uzņēmums un uzskatāms par vienu no visstraujāk augošajiem apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmumiem Centrāleiropas un Austrumeiropas reģionā. "LPP SA" pārvalda piecus modes zīmolus: "Reserved", "Cropp", "House", "Mohito" un "Sinsay", kuru piedāvājums šobrīd ir pieejams klātienes un tiešsaistes veikalos gandrīz 40 tirgos visā pasaulē trijos kontinentos. Uzņēmumam ir vairāk nekā 1700 veikalu tīkls ar kopējo platību 1,4 miljoni m2, un uzņēmuma birojos un pārdošanas struktūrās Eiropā, Āzijā un Āfrikā ir nodarbināti vairāk nekā 24 tūkstoši cilvēku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!