Foto: DELFI

Salu tilta kompleksa rekonstrukcijas otrās kārtas projektēšanu un autoruzraudzību veiks Daugavpils novada Naujenes pagasta uzņēmums SIA "Parnas GEO", liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Rīgas domes Satiksmes departamenta izsludinātajā iepirkumā savus piedāvājumus bija iesnieguši četri pretendenti. "Parnas GEO" piedāvājums ar līgumcenu 305 480 eiro tika atzīts par saimnieciski visizdevīgāko.

Uzņēmuma mājaslapā teikts, ka SIA "Parnas GEO" dibināta 2013. gadā. Uzņēmums nodarbojas ar inženierģeodēziskiem un inženiertopogrāfiskiem darbiem projektēšanai, rekonstrukcijai un celtniecībai.

"Parnas GEO" 100% kapitāldaļu īpašnieks ir Daugavpils uzņēmums SIA "Rem Pro".

"Rem Pro" sadarbībā ar Igaunijas Nekustamo īpašumu aģentūru projektē jauno cietumu Liepājā, kā arī jaunu tramvaju līniju Daugavpilī, projektēti arī kanalizācijas spiedvadi Daugavpilī pāri Daugavas un Lauceses upēm, Daugavpils cietokšņa Nikolaja ielas un tās apbūves atjaunošana un citi objekti. "Rem Pro" īpašnieki ir Jurijs Sabanskis (66,61%) un Mihails Rjabokons (33,39%).

"Parnas GEO" apgrozījums 2014.gadā bija 92 712 eiro un uzņēmums guva 12 228 eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija.

Šoruden tika izsludināts iepirkums par Salu tilta kompleksa rekonstrukcijas otrās kārtas projektēšanu. Salu tilta kompleksa atjaunošanas un pārbūves otrā kārta ietvers satiksmes pārvada pār Krasta ielu, satiksmes pārvada Lucavsalā, tilta pār Bieķengrāvi augštecē un estakādes pār Bieķengrāvi Kārļa Ulmaņa gatvē atjaunošanu. Tos plāno pabeigt līdz 2019. gadam, un tie varētu izmaksāt ap 17 - 18 miljonu eiro.

Salu tiltu pēc Rīgas domes pasūtījuma par 8,74 miljoniem eiro, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, rekonstruē pilnsabiedrība "LNK Industries", kuras sastāvā ir trīs būvniecības un ražošanas uzņēmumi - "Latvijas tilti", "Enfort" un TTS. Kopā ar papilddarbiem tilta renovācijai pašreiz iztērēti aptuveni 10,5 miljoni eiro.

Plānots, ka 85% tilta rekonstrukcijas darbu izmaksu segs no Eiropas Savienības fondu līdzekļiem.

Salu tilts būvēts no 1968. līdz 1976. gadam, un kopš tā laika būtiski remontdarbi tiltam netika veikti. Betona apmetums un seguma virskārta bija nokalpojusi, gājēju tunelim vairs nebija apgaismojuma, arī deformācijas šuves nepildīja savas funkcijas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!