'Smart-ID' lieto aptuveni 364 000 iedzīvotāju; Baltijā - vairāk nekā 885 000
Foto: DELFI

Latvijā informāciju tehnoloģiju (IT) uzņēmuma "SK ID Solution" mobilo autorizācijas lietotni "Smart-ID" lieto aptuveni 364 000 iedzīvotāju, bet Baltijā - vairāk nekā 885 000, pastāstīja "SK ID Solutions" pievienotās vērtības servisu biznesa attīstības menedžere Līsa Lukina.

Patlaban "Smart-ID" unikālo lietotāju skaits pārsniedz 885 000 lietotāju visā Baltijā. Latvija "Smart-ID" lieto 364 000 iedzīvotāju, Lietuvā - aptuveni 305 000, bet Igaunijā - aptuveni 216 000. Vidēji dienā "Smart-ID" izmanto 200 000 cilvēku, kas mēnesī pārsniedz 12 miljonus "Smart-ID" tiešsaistes darījumus.

Lukina sacīja, ka vairāk nekā trīs ceturtdaļas miljona "Smart-ID" lietotāju un augošais darījumu skaits parāda, ka cilvēkiem, kas dzīvo Baltijā, ir vajadzīgs ērts un drošs autentifikācijas risinājumus, kas būtu mobils un pieejams lietotājiem bez maksas. "Pērnā gada marta beigās realizējām iespēju reģistrēties "Smart-ID" lietotnei "SEB bankas" un "Swedbank" filiālēs visās trīs Baltijas valstīs. Šis solis tuvākajā nākotnē noteikti palielinās jauno lietotāju skaitu," viņa atzīmēja.

"Swedbank" klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs norādīja, ka "Smart-ID" atbalsta cilvēku vēlmi arvien vairāk sekot līdzi savām finansēm ar drošu digitālo atslēgu uz savu finanšu saimniecību. "Cilvēku rokās ir vēl nebijusi kontrole pār savām finansēm ik uz soļa. "Smart-ID" nozīme tuvākajā laikā arī vairākkārt pieaugs, ņemot vērā gaidāmās vēl stingrākas prasības kodu kartēm, kas faktiski kļūs par kodu karšu ēras beigām. Jau patlaban "Smart-ID" ir jaunā kodu karte, tikai ar nākamo ērtības, digitālās pielāgotības un drošības pakāpi," sacīja Frolovs.

"SEB bankas" valdes loceklis Arnis Škapars atzīmēja, ka klienti sagaida no bankām risinājumus, kas ļauj jebkurā laikā ērti piekļūt saviem līdzekļiem un ar tiem rīkoties. ""Smart-ID" tāds ir, tādēļ tie, kuri ir pamēģinājuši šo risinājumu, vairs nevēlas atgriezties pie kodu kartēm. "Smart-ID" nu jau ir kļuvis par primāro un galveno autorizācijas līdzekli mūsu klientiem internetbankas lietošanai. Aizvien vairāk klientu izvēlas ikdienā lietot arī "SEB mobilo" lietotni viedtālruņiem, tādēļ turpināsim palielināt to pakalpojumu skaitu, kas ir pieejami viedierīcēs," uzsvēra Škapars.

Mācību sociālā tīkla "Mykoob" valdes loceklis Ģirts Laudaks norādīja, ka līdz ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas ieviešanu Eiropā, kompānija izvērtējusi uzņēmuma politiku attiecībā uz informācijas drošību, un viens no aspektiem ir drošas autorizācijas nodrošināšana. "Drošība bieži vien nozīmē upurēt ērtības, pie kurām lietotāji ir pieraduši, tādēļ centāmies rast kompromisa risinājumu, lai nezaudētu ērtības, bet paaugstinātu drošību. "Smart-ID", manuprāt, ir risinājums, kas palīdz rast balansu starp drošību un lietotāju ērtību. Ceru, ka nākotnē tas gūs arvien lielāku popularitāti," papildināja Laudaks.

"Smart-ID" lietotne pieejama tīmekļa vietnē "Google play" un "App store". Lietotne pieejama bezmaksas.

"SK ID Solutions" specializējas starptautiskos e-identitātes risinājumos. Kompānijas risinājumi izmantoti gandrīz 1000 organizācijās, kas sniedz finanšu, veselības aprūpes, izglītības un dažādu citu privātā un valsts sektora e-pakalpojumus.

Source

LETA

Tags

Baltija SEB Swedbank
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form