'Spilva' ielaužas Čehijas majonēzes tirgū
Foto: LETA

"Spilvas" ražotnē Babītes novadā ir uzsākta majonēzes ražošana Čehijas tirgum. Pirmajos četros mēnešos paredzētais ražošanas apjoms Čehijas vajadzībām ir 750 tonnas majonēzes, portālu "Delfi" informēja mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

Čehijas tirgum tiek ražota divu veidu majonēze - "Provansas" un "Tatāru". Produkti tiek gatavoti pēc uzņēmuma "Vitana" pasūtījuma un sadarbībā ar šī uzņēmuma tehnologiem. Babītes novadā ražotā majonēze Čehijā būs pieejama ar zīmolu "Vitana".

Pirmās divas majonēzes kravas plānots nokomplektēt līdz 2. martam, kad uz Čehiju paredzēts nosūtīt divus kravas auto. Vienā kravā jānogādā 30 paletes majonēzes, otrā – 33 paletes. Kopējais pasūtījums no Čehijas tirgus pirmajiem četriem mēnešiem paredz piegādāt 750 tonnas majonēzes.

"Jau 18 gadus viena no uzņēmuma "Spilva" specializācijām ir majonēzes ražošana. Nepārtraukti savā ražotnē attīstām majonēzes ražošanas tehnoloģijas un tehniskās iespējas. To novērtē ne tikai pircēji Latvijā, bet arī – sadarbības partneri citur Eiropā," skaidro Erciņa-Užāne.

"Spilva" darbību sāka 1992.gadā. Uzņēmuma produktu klāstā ir ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas - tomātu mērces un kečupi, majonēzes, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni, sulas, tējas un garšvielas.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka "Spilvas" pamatkapitāls ir 100 048 lati, uzņēmuma kapitāldaļas pilnībā pieder Zviedrijas "Procordia Food AB", kas iekļauta "Orkla Group".

Tags

Spilva

Comment Form