Foto: Shutterstock
14. septembrī Rīgā jau ceturto reizi notiks starptautiskā zīmolvedības konference "Baltic Brand Conference", kas vienkopus pulcēs daudzus starptautiski atzītus ekspertus, portālu "Delfi" informēja rīkotāji.

Šai gadā uzsvars tiks likts uz Vācijas tirgus apgūšanu, eksportējot Baltijas zīmolus un produktus. Konferencē, kura notiks AS "Swedbank" galvenajā ēkā Ķīpsalā paredzētas trīs sadaļas, kas katra veiltīta savai tēmai - iedvesmojošās teorijas sadaļa, tirgus specifikas sadaļa un reālās pieredzes sadaļa.

Iedvesmojošās teorijas sadaļā varēs uzzināt, kā iepazīt potenciālos klientus un patērētājus, kā sagatavot zīmolu eksportam un izmantot tā priekšrocības, kādas ir Vācijas mediju īpatnības un kā izvēlēties digitālo stratēģiju. Savukārt tirgus specifikas sadaļā būs iespējams padziļināti izprast intelektuālā īpašuma likumdošanas specifiku un līdzšinējās Vācijas-Baltijas tirgus attiecības.

Reālās pieredzes sadaļā par savu produktu eksporta pieredzi ienākot Vācijas tirgū dalīsies Baltijā atpazīstamu uzņēmumu un zīmolu pārstāvji, tādi kā Ieva Johnsone no "Laima", Aigars Ruņģis no "Valmiermuižas Alus", Kaspars Pacēvčs no "Sacret)" un Valērija Lieģe no "Lido". Savukārt mārketinga speciālists Andris Eglājs iepazīstinās Vācijai specifiskiem reklāmas un mārketinga izaicinājumiem.

Konferences iniciatori ir Latvijas dizaina un identitātes aģentūra "Brand Box", Hamburgas dizaina aģentūra "Factor" un advokātu birojs "bnt-attorneys-at-law". Konferenci tradicionāli atbalsta Vācijas-Baltijas tirdzniecības kamera un šogad arī Latvijas Reklāmas asociācija, Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem, Latvijas Iepakojuma asociācija un "Swedbank".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!