Foto: Publicitātes foto

Uzņēmumi "Stena Line" un "Noord Natie Ventspils Terminals" (NNVT) ir parakstījuši līgumu uz 20 gadiem, vienojoties par pastāvīgu prāmju satiksmi no Ventspils brīvostas. Šim ilgtermiņa līgumam ir būtiska loma, paplašinot "Stena Line" darbību Baltijas jūrā un uzlabojot satiksmi maršrutā starp Ventspili un Nīnashamnu Zviedrijā, informē "Stena Line".

2021. gadā šajā maršrutā sāks kursēt divi lieli RoPax prāmji, par 30% palielinot kravu pārvadājumu apjomu.

"Stena Line" satiksmi starp Ventspili un Nīnashamnu uzsāka 2012. gadā. Kopš tā laika prāmju kustības intensitāte ir divkāršojusies no viena prāmja un 10 reisiem nedēļā uz attiecīgi diviem prāmjiem un 24 reisiem nedēļā. "Stena Line" nesen paziņoja, ka 2021. gadā plāno paplašināt savu darbību, izmantojot divus RoPax prāmjus un tādējādi palielinot maršruta kravu pārvadājumu apjomu par 30%. Jaunie prāmji "Stena Scandica" un "Stena Baltica" arī pasažieriem piedāvās lielākas ērtības. Prāmji tiks aprīkoti ar tādām ilgtspējīgām tehnoloģijām kā hibrīdām izplūdes gāzu attīrīšanas iekārtām un balasta ūdens attīrīšanas sistēmām, kā arī ar dažādiem degvielas efektivitātes uzlabojumiem.

"Stena Line" plāno palielināt gan kravas, gan pasažieru apjomus. Nesen uzņēmuma darbība Nīnashamnā tika pārvietota uz jaunuzcelto RoRo kravu termināli Stokholmas "Norvik" ostā.

Uzņēmumi "Stena Line" un "Noord Natie Ventspils Terminals" (NNVT) ir parakstījuši līgumu uz 20 gadiem, vienojoties par pastāvīgu "Stena Line" prāmju satiksmi no Ventspils brīvostas. Līgums ietver kopīgus ieguldījumus termināļa zonā, lai apmierinātu aktuālās un nākotnes tonnāžas vajadzības reisos starp Ventspili un Nīnashamnu, kas ir īsākais maršruts starp Baltijas valstīm un Zviedriju.

"Ventspils ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir lieliska, jo savieno Skandināviju ar Baltiju, Krieviju un NVS valstīm. Šis ilgtermiņa līgums ir būtisks solis, paplašinot mūsu darbību Baltijas valstīs, un tas mums ļaus augt kopā ar klientiem un partneriem arī turpmāk. Tas apliecina, ka "Stena Line" uzņemas atbildību par mūsu Latvijas maršrutiem," stāsta "Stena Line" tirdzniecības direktors Baltijas jūras ziemeļu reģionā Johans Edelmans (Johan Edelman).

"Ieguldījumi termināļa infrastruktūrā un lielāki prāmji ļaus tuvākajā nākotnē piesaistīt lielākas kravas un vēl vairāk pasažieru," skaidro "Noord Natie Ventspils Terminals" valdes loceklis Aivars Gobiņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!