Foto: Stockmann

Pēc pagājušajā gadā veiktās "Delikatess" nodaļas rekonstrukcijas universālveikals "Stockmann" turpina attīstību, investējot digitālajos projektos, informē uzņēmuma pārstāvji.

Jūnijā klajā tiek laista jauna lojalitātes programma un aplikācija klientiem, savukārt jūnija beigās paredzēts laist klajā jaunu modes un mājas preču e-veikalu. Visi risinājumi darbosies Baltijas valstīs un Somijā.

"Šogad universālveikala fokusā ir daudzkanālu iepirkšanās vides attīstība, un šie jaunie risinājumi palīdzēs nodrošināt vienlīdz augstu klientu iepirkšanās pieredzi visos mūsu kanālos kā klātienē, tā e-vidē. Gan jaunā aplikācija un lojalitātes programma, gan e-veikals veidoti, ņemot vērā mūsu klientu vēlmes un pielāgojoties viņu vajadzībām," teic universālveikala "Stockmann" direktore Dace Goldmane.

"Stockmann" pastāvīgo klientu programmai ir vairāk nekā 200 tūkstoši reģistrētu dalībnieku. Turpmāk tās nosaukums būs "MyStockmann" lojalitātes programma.

Līdz ar jauno lojalitātes programmu darbu uzsāks arī "MyStockmann" aplikācija, tādejādi klientiem vairs nebūs nepieciešama līdzšinējā plastikāta lojalitātes karte.

Pārmaiņas gaidāmas arī klātienes norēķinos, – gada beigās Rīgas universālveikala "Delikatess" nodaļā paredzēts ieviest pašapkalpošanās kases.

Konkrēts investīciju apjoms netiek atklāts. "Ar šiem projektiem saistītās investīcijas ir daļa no mūsu ierastās ikdienas nepārtrauktās attīstības, par ko plašākus skaitļus sabiedrībai nesniedzam," skaidro uzņēmumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!