Tā kā "Škoda Vagonka" ražotie piepilsētas elektrovilcieni jau tiek ekspluatēti vairākās valstīs, "mums ir uz reāliem precedentiem balstīta pieredze, kas ļauj apgalvot, ka mēs spēsim izpildīt nosacījumus arī sadarbības projektā ar AS "Pasažieru Vilciens"(PV)," šādu paziņojumu piektdienas vakarā izplatīja Latvijas vilcienu iepirkuma projekta vadītājs un "Škoda Vagonka" reģionālais pārdošanas direktors Romans Sorkins.

Uzņēmums esot gatavs parakstīt līgumu ar PV un ķerties pie darba, lai noteiktā laikā piegādātu Latvijai jaunus elektrovilcienus.

Jau vēstīts, ka PV atkārtoti izvērtējis elektrovilcienu iepirkuma sarunu procedūrā iesniegtos piedāvājumus un nolēmis, ka elektrovilcienus piegādās Čehijas uzņēmums"Škoda Vagonka". Tas piedāvājis 32 elektrovilcienus piegādāt par kopējo summu 241 888 753 eiro.

Spānijas uzņēmums "Talgo" plāno apstrīdēt AS "Pasažieru vilciens" atkārtoti vērtētā elektrovilcienu iepirkuma konkursa rezultātus, portālu "Delfi" informēja Spānijas uzņēmuma sabiedrisko attiecību konsultants Jānis Basevičs. "Talgo" piektdien pārsteidzis negaidītais PV paziņojums par "Škodas" piedāvājuma pārvērtēšanu vilcienu iepirkuma procesā, kas sekoja Latvijas Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) lēmumam. Spāņu uzņēmums norāda, ka iepirkums bija noslēdzies jau pagājušā gada novembrī, un "Talgo" tajā uzvarēja ar labāko vilcienu iegādes cenu, labāko tehnoloģiju un labāko enerģijas patēriņa piedāvājumu.

Čehijas uzņēmums "Škoda Vagonka" savukārt par PV izvēli ir gandarīts. "Esam gandarīti par AS "Pasažieru Vilciens" iepirkumu komisijas lēmumu pasludināt "Škoda Vagonka" par uzvarētāju šajā konkursā. Tas apliecina, ka "Škoda Vagonka" piedāvāja ekonomiski un tehniski racionālāko risinājumu modernam ritošajam sastāvam Latvijas dzelzceļiem," paziņojumā norādīja "Škoda Vagonka" reģionālais pārdošanas direktors Romans Sorkins.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!