Foto: DELFI

Tabakas izstrādājumu importētājs un izplatītājs Latvijas tirgū "Baltic Sales Network" pērn strādāja ar 72,891 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 1,7% vairāk nekā 2013.gadā, un gadu noslēdza ar 474,7 tūkstošu eiro peļņu, kas ir kritums par 37,5%, liecina "Lursoft" datubāzē publicētais kompānijas finanšu pārskats.

Tostarp "Baltic Sales Network" ienākumi no tabakas izstrādājumu vairumtirdzniecības 2014.gadā palielinājušies par 2,1%, sasniedzot 70,934 miljonus eiro, bet ienākumi no sniegtajiem pakalpojumiem samazinājušies par 9,8% un bija 1,957 miljonu eiro apmērā.

"Baltic Sales Network" finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmums ieveda cigaretes no Vācijas, Rumānijas, Polijas un Turcijas un nodrošināja cigarešu zīmolu "Camel", "Winston", "Glamour", "LD", "Monte Carlo", "More" un "Winston" smēķējamās tabakas vairumtirdzniecību. 2014.gadā kompānija nomainīja sadarbības partneri - izplatītāju no "Baltic Trade Network" pret "Sanitex".

2013.gadā "Baltic Sales Network" strādāja ar 71,638 miljonu eiro apgrozījumu un 759,7 tūkstošu eiro peļņu.

"Baltic Sales Network" pamatdarbības veids ir tabakas izstrādājumu imports un izplatīšana Latvijas tirgū. Kompānija izplata "JT International" produkciju, kura ir viena no lielākajiem tabakas izstrādājumu ražotājiem pasaulē, un pārstāv tādus pasaulē zināmus cigarešu zīmolus kā "Camel", "Winston" un "Glamour". "Baltic Sales Network" ir reģistrēts 1998.gadā un tā pamatkapitāls ir 2,8 tūkstoši latu (četri tūkstoši eiro). Kompānija pieder uzņēmumam "Baltic Trade Network".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!