Foto: Publicitātes foto

Mobilo sakaru operators "Tele2" kopš pandēmijas sākuma digitālajā attīstībā investējis 1,5 miljonus eiro. Uzņēmuma dati liecina, ka šobrīd jau vairāk nekā trešdaļa klientu tiek pilnībā apkalpoti digitālajā vidē – pašapkalpošanās portālā, mobilajā lietotnē un interneta mājaslapā. Gada laikā šādu klientu skaits ir palielinājies par 10%, informē "Tele2".

Visstraujāk gada laikā – par 70% – esot palielinājies mobilās lietotnes izmantotāju skaits.

"Būtiski, ka šī pāreja uz digitālo vidi nav īslaicīgs fenomens, jo tie klienti, kuri ir atklājuši digitālās vides priekšrocības, turpina tās aktīvi arī izmantot, jo tas ir veids kā var ietaupītu laiku un naudu. Vienlaikus digitalizācija atvieglo darbinieku ikdienu un ceļ uzņēmuma produktivitāti," saka "Tele2" komercdirektors Raivo Rosts.

"Tele2" samazinājuši arī papīra rēķinu izsūtīšanu – klientiem nosūtīto papīra rēķinu skaits gada laikā samazinājies par aptuveni 10% jeb aptuveni 1,5 tonnām.

"Tele2" pērn strādājusi ar 138,576 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 9,4% un bija 34,469 miljoni eiro.

Kompānija "Tele2" reģistrēta 1995.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 3,486 miljoni eiro. "Tele2" vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas "Tele2 Sverige Aktiebolag", liecina LETA arhīvs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!