Foto: Reuters/Scanpix/LETA
"The Body Shop" tirdzniecības zīmola un koncepcijas īpašnieka mazumtirdzniecības partneris Latvijā un Lietuvā SIA "Bodybalt" 2019. gadā apgrozījis 4,39 miljonus eiro un nopelnījis 29,78 tūkstošus eiro. Salīdzinot ar gadu iepriekš, tirgotāja apgrozījums palielinājies par 51,91 tūkstošiem eiro, liecina "Lursoft" Klientu portfelis.

Uzņēmuma mazumtirdzniecības bizness tiek organizēts galvenajā birojā Rīgā, un gada beigās tas kopā nodarbināja 80 darbiniekus – 50 Latvijā un 30 Lietuvā. 2019. gada beigās "Bodybalt" piederēja astoņi veikali Rīgā un septiņi – Lietuvā.

Šobrīd, laikā, kad pastāv koronavīrusa izplatības ierobežošanai noteiktie ierobežojumi, "Bodybalt" vadība nepārtraukti izvērtē situāciju un krīzes ietekmi uz uzņēmuma darbību, uzskatot, ka tas tomēr spēs pārvarēt ārkārtas situāciju ar kompensējošu mehānismu un mātes uzņēmuma atbalstu.

Š.g. martā un aprīlī "Bodybalt" ieņēmumi ir mazinājušies par aptuveni 30%, taču izdevies samazināt arī dažādas izdevumu pozīcijas – liela daļa no iznomātājiem piekrituši nomas maksas samazinājumam, ir samazināta mārketinga materiālu izgatavošana, kā arī samazināto darba stundu dēļ sarukušas darbaspēka izmaksas.

"Lursoft" pieejamie dati rāda, ka 13. maijā "Bodybalt" darbiniekiem izmaksāta atlīdzība par dīkstāvi, tāpat arī atbalstīta uzņēmuma nokavēto nodokļu maksājumu samaksas sadale termiņos vai atlikšana uz laiku līdz trim gadiem. Uzņēmumam uz š.g. 7. maiju bija reģistrēts 26,61 tūkstoša eiro liels nodokļu parāds.

Somu "Bodim Port Oy" piederošais "Bodybalt" 2019. gadā nodokļos valsts kopbudžetā samaksāja 594,81 tūkstoti eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!