Foto: LETA

Tirdzniecības centra "Spice" apsaimniekotājs "Tirdzniecības centrs Pleskodāle" 2020. gadā apgrozījis 12,36 miljonus eiro un nopelnījis 2,79 miljonus eiro. Uzņēmuma apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2019. gadu, sarucis par 14,49%, bet peļņa – vairāk nekā divas reizes, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.

Pagājušajā gadā tirdzniecības centra "Spice" apmeklētāju skaits bija 5,8 miljoni, kas Covid-19 noteikto ierobežojumu dēļ ir samazinājums par 21,1%. Tirdzniecības centra veikalu kopējais apgrozījums 2020. gadā bija 113 miljoni eiro bez PVN, kas ir par 16,9% mazāk nekā 2019. gadā.

Iesniegtajā SIA "Tirdzniecības centrs Pleskodāle" vadības ziņojumā teikts, ka 2020. gadā izlemts par tirdzniecības centra attīstības projekta "Spice Wellness" atlikšanu, pamatojoties uz patērētāju tendenču maiņu, medicīnas un labsajūtas segmenta pārmaiņām, kā arī koronavīrusa Covid-19 ietekmi.

Pārskata gadā uzņēmums izstrādājis jaunu zīmola stratēģiju, lai varētu nostiprināt pozīcijas tirgū un veidot mērķtiecīgāku komunikāciju ar klientiem. Pērn arī turpināts darbs pie tirdzniecības centra interjera un eksterjera rekonstrukcijas projekta.

SIA "Tirdzniecības centrs Pleskodāle" kapitāldaļu turētāji ir divas igauņu kompānijas – AS "Kapitel" un "Tristafan", savukārt patiesie labuma guvēji – Tomass Annuss (Toomas Annus) un Mati Polli.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!