Foto: LETA

Uzņēmums "Akropolis Group", kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā – "Alfa" un "Akropole", ir nolēmis paplašināt sava zīmola "Akropole" izmantošanu. Šī gada pavasarī tirdzniecības centrs "Alfa" mainīs nosaukumu uz "Akropole Alfa", savukārt "Akropole" kļūs par "Akropole Rīga".

Pavasara sākumā "Alfa" un "Akropole" vārdi tiks mainīti uz "Akropole Alfa" un "Akropole Rīga". Jaunā izkārtne "Akropole Alfa" drīzumā rotās tirdzniecības centra fasādi, tāpat jaunie tirdzniecības centru nosaukumi tiks izmantoti sociālajos tīklos un citos komunikācijas materiālos. Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.

"Tas ir nozīmīgs solis – darbojoties zem vienota zīmola, tiks stiprināta abu iepirkšanās centru konkurētspēja. Par "Akropole Alfa" mērķi esam noteikuši turpmāku izaugsmi. Un ceram, ka jau tuvākajā laikā gan plašākās iepirkšanās, gan satikšanās un izklaides iespējas ikvienam no mums kļūs arvien aktuālākas," uzsver tirdzniecības centra "Alfa" vadītāja Zane Kaktiņa.

"Gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka "Akropolis Group" uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un mēs esam pārliecināti par tā nākotnes potenciālu," teic "Akropolis Group" izpilddirektors Manfreds Dargužis (Manfredas Dargužis).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!