Foto: Privātais arhīvs

Iepirkšanās un izklaides centru "Akropole" turpmāk vadīs Zane Kaktiņa – pieredzējusi eksperte mārketinga, stratēģiju izstrādes un biznesa analītikas jomās, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

Kaktiņas uzdevums būs turpināt veicināt "Akropoles" atpazīstamību gan vietējā, gan Baltijas tirgū un nostiprināt iepirkšanās un izklaides centra pozīcijas kā vienam no vadošajiem Baltijas iepirkšanās centriem. "Akropoles" līdzšinējais vadītājs Kaspars Beitiņš jūnijā atstāja amatu un pārgāja strādāt būvniecības uzņēmumā "M.M.M. projekti Development".

"Ideju attiecībā uz iepirkšanās un izklaides centra "Akropole" attīstību ir daudz, tomēr jau šobrīd varu teikt, ka mans darbs lielākoties būs koncentrēts uz klientiem, to vajadzību un vēlmju apmierināšanu, kā arī veiksmīgu sadarbību ar partneriem un nomniekiem. Uzskatu, ka iepirkšanās centra "Akropole" lielākais trumpis ir daudzveidīgais un atšķirīgais veikalu zīmolu klāsts, plašais un unikālais izklaides iespēju piedāvājums, kā arī modernā biroju ēka, kas ir lielākais Biznesa centrs Latvijā, kas savienots ar iepirkšanās centru," sacījusi Kaktiņa.

Kaktiņas profesionālās darba gaitas jau 18 gadus saistītas ar tirdzniecību. Viņa ir ieņēmusi nozīmīgus amatus mazumtirdzniecības uzņēmumā "Maxima" Latvijā, Igaunijā un Bulgārijā, kur darbojusies mārketinga, stratēģiju izstrādes un biznesa analītikas jomās. Kaktiņai ir Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu maģistra grāds ekonomikā.

"Daudzu gadu starptautiskā pieredze tirdzniecības sektorā un ilgstošā darbošanās mārketinga jomā, kā arī dažādu projektu īstenošanā lieti noderēs vadot modernāko iepirkšanās centru Rīgā. Aicinājums uzņemties iepirkšanās un izklaides centra vadību ir lieliska iespēja sevi pierādīt jaunā un aizraujošā amatā," norāda Kaktiņa.

Savukārt "Akropolis Group" valdes priekšsēdētājs Vitautas Labeckas uzsvēris, ka jau šobrīd "Akropoles" vadības komandā darbojas zinoši profesionāļi, un Zane Kaktiņa būs lielisks papildinājums spēcīgai komandai.

"Esmu drošs, ka Zanes pieredze un zināšanas būs liels ieguvums mūsu iepirkšanās centram," sacījis Labeckas.

"Akropole" ir viens no pēdējās desmitgades apjomīgākajiem būvprojektiem Latvijā, un kopējās investīcijas projekta realizācijā, ieskaitot transporta infrastruktūras izveidi un apkārtnes uzlabošanu, lēšamas nepilnu 180 miljonu eiro apmērā. Iepirkšanās centrs tika atklāts 4. aprīlī. Teritorijas kopējā platība sasniedz teju 16 hektārus. "Akropolē" atrodas lielākais Biznesa centrs Latvijā, kas savienots ar iepirkšanās centru un hokeja laukumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!