Foto: Publicitātes attēli
Alkoholisko dzērienu ražotājs un izplatītājs "Amber Beverage Group" tirgū laidis zīmola "Rīgas Melnais Balzams" jaunāko versiju – "Rīgas Melnais Balzams XO", kurā balzams ir papildināts ar franču brendiju, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

Dzēriena pamatā ir recepte, ko pirms vairāk nekā 260 gadiem izveidoja farmaceits Abrahams Kunce. Viņa 1752. gadā izstrādātā receptūra vēl joprojām tiekot izmantota arī šobaltdien, dzērienā apvienojot 24 dabiskas sastāvdaļas, tai skaitā 17 dažādas zālītes, ogas, pumpurus, garšvielas un saknītes.

"Rīgas Melnais Balzams XO" garšas profilu veidojot oriģinālā balzama rūgtums kombinācijā ar franču brendija notīm.

"Šo "Rīgas Melnais Balzams" versiju izstrādājām teju divu gadus, līdz beidzot šonedēļ to varam nodot patērētāju vērtējumam. Lai gan šobrīd valstī un daudzos citos tirgos ir izsludināta ārkārtas situācija, "Latvijas balzams" ražotnes darbība norit pēc plāna un tādēļ arī turpinām izziņot jaunus produktus," sacījis "Latvijas balzams" valdes priekšsēdētājs Intars Geidāns.

"Darbu ražotnē plānojam ļoti skrupulozi, lai darbinieku maiņas nepārklātos, tādejādi darbinieki arī nesatiktos un mēs varētu būt droši, ka mums ir vairākas komandas, kas var nodrošināt ražotnes nepārtrauktu darbību," citēts Geidāns.

"Rīgas Melnais Balzams XO" ir piektā variācija šī zīmola saimē un jau šobrīd dzēriens esot pieejams "Latvijas balzams veikali" tirdzniecības tīklā.

Kopumā "Rīgas Melnais Balzams" ir pieejams vairāk nekā 30 valstīs. 2018. gadā tika uzsākta zīmola izplatīšana arī Lielbritānijā un ASV. Zīmols ir ieguvis vairāk nekā 100 balvu starptautiskās sacensībās.

"Amber Beverage Group" (ABG) ir starptautisks alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas koncerns. Tas darbojas globālā mērogā no galvenā biroja Luksemburgā, kā arī caur ražošanas un izplatīšanas uzņēmumiem Krievijā, Meksikā, Lielbritānijā, Austrālijā, Austrijā un Baltijā - tā vēsturiskajā mājvietā. ABG nodarbina vairāk nekā 2100 darbinieku, kas nodrošina ražošanas, pildīšanas, tirdzniecības, izplatīšanas, eksportēšanas un mazumtirdzniecības funkcijas.

ABG galvenie zīmoli ir "Cross Keys Gin®", "Riga Black Balsam®", "Moskovskaya® Vodka", "Rooster Rojo® tequila", "KAH® Tequila" un "Cosmopolitan Diva®". Grupas zīmolu portfelī ietilpst vairāk nekā 200 ABG zīmoli, ko tā aktīvi izplata vairāk nekā 185 tirgos visā pasaulē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!