Foto: DELFI

Mazpazīstamo reklāmas aģentūru "Triple Bounce", kā arī citus kampaņas veidotājus, kas organizē kampaņu saistībā ar paredzēto elektroenerģijas tirgus atvēršanu mājsaimniecībām, pašreizējais mājsaimniecību apgādātājs "Latvenergo" izraudzījies konkursā, kas noticis aptuveni pirms gada.

"Latvenergo" preses sekretāre Sandra Vējiņa portālam "Delfi" apgalvoja, ka uzņēmuma esošo klientu informēšanai plānotās izmaksas ir aptuveni 85 eirocenti uz vienu mājsaimniecību. "Nozare.lv" aprēķini liecina, ka kopējās kampaņas izmaksas pārsniegs 700 tūkstošus eiro.

Vējiņa norāda, ka teju pusi no šīs summas jeb 366 476 eiro izmaksās piedāvājumu izsūtīšana ar "Latvijas Pasta" starpniecību. Vēl aptuveni 270 tūkstošus eiro maksā individuālo piedāvājumu izdrukas pakalpojumi, kā arī līgumu un bukletu drukāšana, ko nodrošinājuši uzņēmumi "Drukātava" un "DBA Tehnoloģijas".

Līgums ar aģentūru "Triple Bounce", kas izstrādājusi informatīvās kampaņas materiālus un reklāmas materiālus, esot noslēgts jau pirms gada - 2013. gada februārī sarunu procedūras rezultātā. Procedūrā bijuši uzaicināti piedalīties 16 pretendenti, bet piedāvājumus iesnieguši tikai četri. Vējiņa uzsver, ka, pretēji medijos izskanējušajām ziņām, mazpazīstamā "Triple Bounce" par elektroenerģijas tirgus atvēršanas kampaņu saņems atlīdzību 21,7 tūkstošu eiro apmērā.  

Savukārt reklāmu izvietošanas plānošanas un ieprikšanas pakalpojuma sniegšanai izmantota mediju aģentūra SIA "Creative Media Services", kura tika izvēlēta sarunu procedūrā, kas notikusi 2012. gada decembrī un pērnā gada janvārī. Līgums ar SIA "Creative media services" noslēgts pērn martā. par mediju plānošanas un reklāmas izvietošanas masu medijos pakalpojumu.

Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā atrodamā informācija neliecina, ka "Triple Bounce" būtu aktīvs valsts un pašvaldību organizāciju vai uzņēmumu rīkoto iepirkumu konkursu dalībnieks. Pēdējos "uzvaras laurus" kādā iepirkumu konkursā kompānija "plūkusi" pērnā gada pavasarī, kad kopā ar vairākiem citiem pretendentiem atzīta par uzvarētāju 19 999 latu vērtajā iepirkumā, kurā Vidzemes augstskola sev meklēja dizaina izstrādātājus.

Arī pirms tam "Triple Bounce" nav īpaši veicies iepirkumos - uzņēmums uzvarējis vienā 2010. gadā notikušā iepirkumā par dizaina pakalpojumu sniegšanu Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai un vienā 2011. gada iepirkumā par brošūru iespiešanu Valsts reģionālās attīstības aģentūras vajadzībām. Kopā ar vairākiem citiem uzņēmumiem 2012. gadā "Triple Bounce" ieguvusi arī nepilnus 4000 latu vērtu pasūtījumu par publicitātes materiālu sagatavošanu kādam Limbažu pašvaldības projektam.

2007. gadā dibinātās "Triple Bounce" apgrozījums aizpērn bija nepilni 264 tūkstoši eiro, savukārt peļņa - nepilni 6500 lati. Uzņēmuma vienīgā īpašniece ir Vivita Beķere. Viņa ir arī vienīgā "Triple Bounce" valdes locekle.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!