Foto: PantherMedia/Scanpix
Noslēdzoties kampaņai "Uzslavē labu servisu!", kuras laikā uzņēmumi un visa sabiedrība tika aicināti pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā, ir noskaidroti uzslavētākie uzņēmumi, kā arī valsts un pašvaldību iestādes Latvijā.

Uzslavētāko vidū iekļuvuši uzņēmumi, kuru saņēmuši lielāko uzslavu skaitu no saviem klientiem, kā arī guvuši augstāko novērtējumu TNS Latvija veiktā klientu servisa kvalitātes vērtēšanas pētījumā.

Nomināciju "Laba Servisa sasniegums" saņēma "Triatel" - tā tika piešķirta uzņēmumam, kas šogad proporcionāli visvairāk palielinājis saņemto uzslavu skaitu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Šogad uzslavētāko uzņēmumu vidū ir "Statoil", "Stenders", "EuroAptieka", "Avon Cosmetic", "Danske banka", "Nordea banka", "BTA", "Tele2", "Balticom", "Hotel Jūrmala SPA", "Jēkaba aģentūra", Banku augstskola, "Nordisk", "Manaslecas.lv", papīrfabrikas "Līgatne" makulatūras savākšanas punkts, restorāni "Ribs&Rock" un "ZeDonats", "Norde", "Premium Medical", "DPD Latvia", "airBaltic", "Starptautiskā lidosta "Rīga"", Olimpiskais sporta centrs, "Cinamon", "TSC" un "G4S".

Tika piešķirtas arī divas "Labsserviss.lv" reģionālās balvas - Vidzemes slimnīcai un "Hotel Jelgava".

Sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK) tika īpaši apbalvots uzslavētākais uzņēmums, kura klienti ir juridiskas personas, - balvu saņēma "Nordtext".

LTRK šogad apbalvoja arī Rīgas pilsētas būvvaldi nominācijā "Sabiedrībai draudzīgākā valsts un pašvaldību iestāde", savukārt Valmieras pilsētas pašvaldība saņēma apbalvojumu kā "Uzņēmējiem draudzīgākā valsts un pašvaldību iestāde".

Īpašu atzinību par profesionalitāti klientu servisā restorānu, bāru, kafejnīcu un viesnīcu nozarēs "Hotel Jūrmala SPA" un restorānam "LeDome" piešķīra Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija. Savukārt kampaņas galvenā partnera "Swedbank" īpašā atzinība tika izteikta Vidzemes augstskolai.

Uzslavētākie uzņēmumi saņēma diplomus un īpašas uzlīmes "Klienti mūs uzslavē 2011", kuras darbiniekiem un sabiedrībai arī turpmāk atgādinās, ka klients ir uzņēmuma lielākā vērtība un prioritāte.

Šogad kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 apkalpošanas vietas visā Latvijā.  Kampaņa izpelnījās īpaši lielu uzmanību no sabiedrības puses, saņemot rekordlielu skaitu uzslavu par labu apkalpošanu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!