Foto: Pixabay
"Sirdis" un "sirsniņas" ir iemājojušas 70 dažādu Latvijas uzņēmumu un organizāciju nosaukumos, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas "Lursoft" dati.

Sākot no "Suņa sirds", kura veidota ar mērķi atjaunot Latvijā sociālo plakātu kā mākslas žanru un popularizēt to, līdz pat "Metāla sirdij", pa vidu aptverot arī 1993.gadā reģistrēto biedrību "Mīlestības pilna sirds", kuras mērķis ir organizēt labdarības pasākumus un sniegt palīdzību vientuļajiem pensionāriem un invalīdiem, kā arī Liepājā reģistrēto pirmsskolas izglītības iestādi SIA "Sirsniņskola".

Mīlestības simbola sirds vārdu savos nosaukumos izvēlējušies ne tikai uzņēmēji un reliģiskas oganizācijas, bet arī politiskie spēki – Ingunas Sudrabas pērn reģistrētā partija "No sirds Latvijai". 

Nedaudz mazāku popularitāti uzņēmēju vidū iemantojis vārds "mīlestība", kas dažādos locījumos un valodās sastopams vairāk nekā 40 firmu un organizāciju nosaukumos, tostarp arī SIA "Kāzu aģentūra Mīlestība" nosaukumā. 

"Lursoft" esošie dati rāda, ka 2006.gadā, lai palīdzētu cilvēkiem atvērt mīlestību visam apkārtējam un palīdzētu cilvēkiem, kuri nokļuvuši nelaimē, reģistrēta biedrība "Pasaulē valda mīlestība", savukārt biedrības "Īsta Mīlestība Gaida darbības misija" ir informēt jauniešus par tradicionālo skatījumu uz seksuālo attiecību veidošanu, kā arī piedāvāt risinājumu problēmu pārvarēšanā. 

Mīlestības vārdu iemantojis arī SIA "Love Radio", SIA "love what you do", SIA "Patiesi ar Mīlestību" u.c.

Protams, kas gan būtu mīlestība bez skūpstām un bučām! Tāpat domā arī vairāki uzņēmēji un biedrību dibinātāji, piemēram, biedrība "Iedod bučiņ", kuras mērķis ir organizēt dažādus izklaides, atpūtas, kā arī informatīvi izglītojošus pasākumus, kā arī pirms četriem gadiem izveidotā biedrība "KISS of the DOLLS and Friends".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!