Foto: LETA

Alus darītava "Valmiermuižas alus" šovasar, ieguldot 5000 eiro, radījusi jaunu zelteru zīmolu "Naabri" ("Kaimiņi") Igaunijas tirgum, informēja alus darītavā.

Alus darītavā piebilda, ka "Naabri" zelterus šobrīd iepērk piecas kafejnīcas un bāri Tallinā. Kaimiņvalsts tirgum paredzētie zelteri tiek gatavoti no Latvijas cidonijām un rabarberiem.

"Kaimiņiem ir jādraudzējas un jāsadarbojas, tāpēc "Valmiermuižas alus" gadu gaitā ir attīstījis eksportu uz Igauniju. Stiprinot draudzību, esam radījuši jauno "Naabri" zīmolu, kas caur garšām un stāstiem par nacionālajām īpatnībām vēl vairāk satuvinās latviešus un igauņus," pauda "Valmiermuižas alus" saimnieks Aigars Ruņģis.

Jau ziņots, ka "Valmiermuižas alus" auditētie aizvadītā gada finanšu rezultāti vēl nav publiskoti, bet, saskaņā ar kompānijā sniegto informāciju, pērn alus darītava strādāja ar 5,7 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt tās peļņa saruka līdz 3521 eiro.

"Valmiermuižas alus" reģistrēta 2005. gada jūnijā, un tās pamatkapitāls ir 1,397 miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir "Valmiermuižas ieguldījumu fonds", kurā 60% daļu pieder Ruņģim, 24% – Austrijas ieguldījumu fondam "Industrieliegenschaftenvervaltungs AG" (ILAG), bet 16% - Vācijas uzņēmumam "Thinkflink GmbH".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!