Foto: LETA

Pirmo "Statoil" iepirkšanās veikalu bez degvielas uzpildes iespējas atvērs Vecrīgā, Vaļņu ielā 11, ceturtdien, 18. februārī, plkst. 15.

Pasākumā piedalīsies "Statoil Fuel&Retail Latvia" izpilddirektore Gunta Jēkabsone, "Statoil Fuel&Retail Latvia" mazumtirdzniecības vadītājs Viesturs Astičs un jaunā "Statoil" ērtas iepirkšanās veikala vadītāja Sandra Brice.

Kā ziņots, "Statoil Fuel&Retail Latvia" mazumtirdzniecības tīkla vadītājs iepriekš skaidroja, ka līdzīgi kā veikalos Viļņā un Tallinā, arī Rīgas veikalā tikšot piedāvāti "Statoil" klientu atzītākie produkti - sviestmaizes, hotdogi, kafija, svaigi ceptās maizītes, saldējuma kokteiļi un citi.

Sākot ar 2016.gada maiju, visās "Statoil" zīmola degvielas uzpildes stacijās Skandināvijā, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā tiks sākta zīmola maiņa uz jauno, globālo iepirkšanās zīmolu "Circle K". Jaunais iepirkšanās zīmols "Circle K" turpmāk aizstās tagadējos kompānijas "Couche-Tard" mazumtirdzniecības zīmolus "Mac's", "Circle K" un "Kangaroo Express" ASV un Āzijā, kā arī mazumtirdzniecības zīmolu "Statoil" Eiropā.

Līdz pat 2010.gadam "Statoil Fuel&Retail" bija mazumtirdzniecības uzņēmums un daļa no naftas un gāzes ieguves kompānijas "Statoil ASA". 2012.gadā mazumtirdzniecības uzņēmumu "Statoil Fuel&Retail" pārņēma viens no pasaules lielākajiem iepirkšanās un mazumtirdzniecības uzņēmumiem "Alimentation Couche-Tard", un līdz ar uzņēmuma iegādāšanos tika iegūtas tiesības arī izmantot "Statoil" nosaukumu mazumtirdzniecībā līdz pat 2021.gadam.

Degvielas tirgotājs "Statoil Fuel&Retail Latvia" pagājušajā finanšu gadā strādājis ar 393,6 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9% mazāk nekā gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".

Kompānijas peļņa sasniegusi 18,3 miljonus eiro, un tas ir gandrīz divas reizes vairāk nekā gadu iepriekš. 2013.gadā kompānija strādāja ar 9,9 miljonu eiro peļņu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!