Foto: Publicitātes foto
Polijas zemo cenu apģērbu un mājsaimniecības preču veikalu tīkls "Pepco" plāno šogad turpināt darbības izvēršanu Baltijas valstīs, kur pērn tika atvērti 47 jauni veikali.

"Pepco" nomas un darbības izvēršanas vadītāja Algina Juknaite norāda, ka uzņēmuma finanšu rezultāti Baltijas valstīs ir labi, tāpēc tas neplāno palēnināt darbības izvēršanu.

"Mēs esam apmierināti ar biznesa rezultātiem. Aktīva darbības izvēršana šogad tiek plānota ne tikai Lietuvā, bet visās Baltijas valstīs. Mēs paplašināšanās tempu nepalēnināsim un arī šogad būsim ātri, tāpēc mēs nepārtraukti meklējam piemērotas vietas veikaliem," saka Juknaite.

"Pepco" 2020.gadā plāno atvērt 45 jaunus veikalus, tostarp 20 Lietuvā, 15 Latvijā un desmit Igaunijā.

Uzņēmums plāno turpināt koncentrēties uz pilsētām ar vairāk nekā 7000 iedzīvotāju.

"Pepco" Baltijas valstīs darbojas kopš 2017.gada beigām un šobrīd pārvalda 80 veikalus. Pērn tika atvērti 24 jauni veikali Lietuvā, 15 Latvijā un astoņi Igaunijā.

Kopumā "Pepco" tīklā Eiropā ir vairāk nekā 1800 veikali.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!