Foto: Publicitātes foto

"Ar cenām cenšamies tēmēt, lai būtu vidējā tirgus līmenī, un noteikti neesam ne "premium" super dārgais, ne "discount" formāts, taču jāsaprot, ka, Latvijas tirgū sākot visu no baltas lapas, piegādātāji mums pašreizējos vispārēja sadārdzinājuma apstākļos piedāvā citas iepirkuma cenas, nekā tās ir šeit jau ilgu laiku pārstāvētajos veikalos," intervijā "Delfi Bizness" atzīst veikalu ķēdes attīstītāja "Spar Latvija" valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers.

Viņš arī skaidro, kāpēc "Spar" tīklā varētu būt situācija, ka viena un tā pati prece dažādos veikalos maksā atšķirīgi.

"Spar" šobrīd Latvijā ir atvēris divus veikalus, Liepājā un Saldū, bet izplešanās plāni ir ambiciozi. Par tiem lasāms intervijas pirmajā daļā.

Andris Vilcmeiers stāsta, ka Latvijas pārtikas tirdzniecības nozare izceļas ar augstu dažādu akciju intensitāti un to nevar ignorēt arī "Spar".

Tāpat intervijā runājām arī par "Spar" plāniem e-komercijā: būs vai nebūs interneta veikals?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!