Foto: Publicitātes foto

Kopš šā gada pavasara piegādes platformā "Wolt" pieprasījums pēc produktiem mājdzīvniekiem audzis vairāk nekā par 80%, pavēstīja "Wolt" pārstāvji.

Latvijas iedzīvotāji saviem mājdzīvniekiem ar piegādi mājās biežāk izvēlas iegādāties konservus un sauso barību kaķiem un suņiem, savukārt Igaunijā un Lietuvā, papildus klasiskajām mājdzīvnieku maltītēm, iecienīta ir arī saldētā pārtika.

Platformas "Wolt" lietotāju iepirkumu grozos aizvien biežāk tiek iekļautas dažādas preces un pārtikas produkti mājdzīvniekiem, ko apliecina uzņēmumu pieredze Baltijas valstīs.

Līdz ar augošo pieprasījumu, tehnoloģiju uzņēmums "Wolt" Latvijā sācis sadarbību ar mājdzīvnieku preču veikalu tīklu "Pet city".

"Wolt" Baltijā vadītāja Līsa Ristala norāda, ka pirms nepilna gada sākta sadarbība ar "Pet city" Igaunijā, un jau pirmo sadarbības mēnešu laikā pieprasījums pēc mājdzīvnieku precēm "Wolt" platformā dubultojās, un turpina augt ar katru mēnesi.

Šobrīd "Wolt" platformā preces un pārtikas produktus mājdzīvniekiem iespējams pasūtīt no 20 dažādām tirdzniecības vietām.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka SIA "Wolt Latvija" 2020.gadā strādāja ar 3,21 miljona eiro apgrozījumu, kas ir divas reizes vairāk nekā 2019.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga 6,2 reizes, sasniedzot 475 703 eiro.

Kompānija "Wolt Latvija" reģistrēta 2016.gada oktobrī, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro. Kompānijas vienīgā īpašniece ir Somijas "Wolt Enterprises".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!