Foto: Publicitātes attēli
Pēdējo gadu laikā elastīgas darba telpas ir pārvērtušās no biroja risinājumiem jauniem uzņēmumiem un pašnodarbinātajiem par stratēģiju, kurā iesaistīti nomnieki un ēku īpašnieki. Sekojot globālajām tendencēm, daudzfunkcionālais nekustamā īpašuma projekts "Z-Towers" izlēmis paplašināt savus pakalpojumus, piedāvājot pilnībā iekārtotas funkcionālas darba telpas – "Z-Towers Premium Offices", informē uzņēmuma pārstāvji.

Ņemot vērā, ka daudzi klienti pieprasa salīdzinoši mazus birojus ar elastīgiem nomas nosacījumiem, "Z-Towers" jau ilgu laiku attīsta šāda pakalpojuma nodrošināšanu. Tā ir iespēja ārvalstu uzņēmumu pārstāvniecībām, privātu banku pakalpojumu sniedzējiem, personisko finanšu pārvaldīšanas uzņēmumiem un cita veida kompānijām ar paplašināšanās potenciālu.

"Pielāgošanās nomniekiem ir atslēgas vārds, aprakstot funkcionālu pakalpojumu biroja konceptu," stāsta "Towers Construction Management" komercdirektors Andžejs Neguliners.

Telpu platība ir gandrīz 700 kvadrātmetri un atrodas biroju torņa ceturtajā stāvā. Pieejami biroji ar divām, četrām vai sešām darba vietām, visām ērtībām un aprīkojumu. Visos birojos ir individuāla klimata kontrole, izcila skaņas izolācija un logi no grīdas līdz griestiem, kas piedāvā skatu visos virzienos. "Z-Towers Premium Offices" biroju dizainu izstrādājis arhitekts Andis Sīlis. Tieši viņš izstrādājis arī visa "Z-Towers" projekta iekštelpu dizainu.

"Paredzam, ka par spīti pandēmijai būs plašs pieprasījums pēc šādiem risinājumiem, jo tie ļauj uzņēmumiem elastīgi palielināt vai samazināt darba vietu skaitu un maksāt tikai par telpām, kuras patiešām tiek izmantotas, ar elastīgiem nomas nosacījumiem, sākot no ikmēneša dalības maksas un beidzot ar ilgtermiņa līgumiem," piebilst Neguliners.

Izbūves un iekārtošanas plānošanas darbi jau ir uzsākti, lai pirmie klienti telpas varētu sākt izmantot 2021. gada vasaras vidū.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!