'Zara' tiešsaistes veikala apgrozījums Latvijā pērn audzis par 44%
Foto: AFP/Scanpix

2019. gadā apģērbu veikalu "Zara" īpašnieces Latvijā SIA "Apranga LV" apgrozījums fiziskajos "Zara" veikalos un tiešsaistes veikalā pieauga par 5,36%, sasniedzot 16,23 miljonus eiro. Tiešsaistes veikala apgrozījums palielinājās par gandrīz 44% un deva 8,4% no uzņēmuma kopējā apgrozījuma. Finanšu gadu tirgotājs noslēdzis ar 1,14 miljonu eiro peļņu, informē "Lursoft" Klientu portfelis.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Pēc 2018. gada 31. decembrī slēgtā veikala "Zara" Tērbatas ielā, Rīgā, pagājušajā gada vasarā slēgts arī veikals TC "Rīga Plaza", savukārt aprīlī atvērts jauns veikals tirdzniecības centrā "Akropole", bet tirdzniecības centrā "Alfa" esošais veikals pārvietots uz centra jaunizbūvēto daļu.

Iesniegtajā vadības ziņojumā teikts, ka 2019. gada beigās "Apranga LV" piederēja trīs fiziskie veikali "Zara", no kuriem divi atbilst jaunākajam "Zara" veikalu konceptam. Kopējā "Zara" veikalu platība 2019. gada beigās bija 7,5 tūkstoši kvadrātmetru, kas ir par 25% vairāk nekā gadu iepriekš.

SIA "Apranga LV" kopējais darbinieku skaits 2019. gadā nav būtiski mainījis – uzņēmums nodarbinājis 173 strādājošos. Pērn nodokļos tirgotājs samaksājis 3,54 miljonus eiro.

SIA "Apranga LV" īpašnieks ir Lietuvā reģistrētais "Apranga".

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Akropole E-komercija Apranga Mazumtirdzniecības apgrozījums Zara
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form