Foto: SIPA/Scanpix/LETA
Datortehnoloģiju uzņēmuma "Salesforce" izpilddirektors Marks Beniofs kopā ar sievu Liannu par 190 miljoniem dolāru (aptuveni 162 miljoni eiro) ir iegādājies prestižo preses izdevumu "Time", vēsta medijs CNN.

"Beniofi iegādājušies "Time" kā ģimenes ieguldījumu," pēc darījuma noslēgšanas teica žurnāla galvenais redaktors Edvards Felsentāls.

"Tam nebūs nekādas saistības ar "Salesforce", 1999. gadā Beniofa dibināto datorprogrammatūru kompāniju," stāsta Felsentāls. "Mums ir ārkārtīgi paveicies, ka Marks un Lianna ir uzņēmušies būt par mūsu mentoriem un atbalstītājiem."

"Žurnāla "Time" spēks vienmēr ir bijis tā unikālajā stāstīšanas veidā par cilvēkiem, aktuālām problēmām un to, kā tās mūs visus ietekmē," CNN stāsta jaunais medija īpašnieks Beniofs. "Abi ar sievu būsim šī vēsturiskā un ikoniskā brenda vēstnieki, neveicinot nekādu redakcionālu un saturisku ietekmi."

Neraugoties uz šiem apgalvojumiem, jaunais "Time" īpašnieks tiks uzraudzīts, jo žurnālā būtiska loma ir tematiem par jaunākajām tehnoloģijām un to ietekmi uz sabiedrību, raksta CNN.

Šis nav pirmais gadījums, kad kādu mediju nopērk informācijas tehnoloģiju jomas pārstāvji. Pirms pieciem gadiem "Amazon" izpilddirektors Džefs Beizoss iegādājās "The Washington Post", par to samaksājot 250 miljonus dolāru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!