Foto: Publicitātes foto
Mājas un interjera preču tirgotājs "Jysk", investējot tirdzniecības tīkla paplašināšanā 300 000 latus, 7.aprīlī tirdzniecības centrā "Mols" vienlaikus atklāja divus jaunus veikalus - desmito "Jysk" veikalu un otro "The Pier" zīmola veikalu. Abos veikalos tiek piedāvāts jauns preču izkārtojuma un interjera dizaina koncepts.
Jysk
valdes priekšsēdētāja
Kristīne Vilemsone
: "
Jysk
šogad atzīmē 10. gadu jubileju kopš darbības uzsākšanas Latvijā. Šo desmit gadu laikā esam izauguši no dažiem cilvēkiem līdz gandrīz 320 darbinieku lielam kolektīvam. Un tāpēc desmitā
Jysk
veikala atklāšana tieši šogad ir ļoti simbolisks notikums uzņēmumam. Esam ļoti iepriecināti par iedzīvotāju lielo uzticēšanos
Jysk
zīmolam visu šo gadu garumā, kas mums ir ļāvusi nemitīgi attīstīties un augt. Arī ierosmi atklāt jauno veikalu tieši t/c
Mols
mums deva paši klienti. Iepriekš veicot pircēju aptaujas veikalos, noskaidrojām, ka arī Maskavas forštates un Ķengaraga iedzīvotāji vēlās redzēt tuvāk savai dzīvesvietai kādu no
Jysk
veikaliem. Šobrīd šo viņu vēlmi esam īstenojuši un esam sarūpējuši arī dāvanas pirmajiem 200 jaunā veikala klientiem, kuru pirkumi pārsniegs 10 latus, - viņi saņems 10 latu dāvanu kartes."


T/c Mols jaunatklātais veikals ir tikai otrais Jysk veikals Latvijā, kurš veidots atbilstoši jaunajai veikala iekārtojuma koncepcijai un virzīts uz to, lai cilvēkam būtu vieglāk orientēties preču klāstā, lai savstarpēji saistītās preces atrastos blakus un pircējam būtu vieglāk izdarīt izvēli.

SIA The Pier tīkla vadītāja Agnese Upīte: "Arī The Pier tirdzniecības centrā Mols ienāk ar jaunu veikala iekārtojuma konceptu. Tas ir pietuvināts ASV Pier One veikaliem un ļauj uzsvērt pašas preces un to daudzveidību, palīdzot raisīties cilvēku iztēlei par to, kā šī lieta varētu izskatīties viņu mājoklī. Vēlamies, lai iepirkšanās radītu iedvesmu un jaunas idejas savas dzīves vides uzlabošanai un labiekārtošanai. Šobrīd cilvēki vairāk savu brīvo laiku pavada mājās un ģimenes lokā. Tāpēc tikai loģiska ir pieaugusī nepieciešamība šo vidi padarīt mājīgāku un sirsnīgāku. Lai vēl vairāk iepriecinātu mūsu klientus, atklājot jauno The Pier veikalu 7. aprīlī, visām precēm piedāvāsim papildus 15% atlaidi."

Jysk vairāk piedāvā plašāka patēriņa mājokļa un interjera preces, savukārt The Pier savā sortimentā akcentē individuālāku stilu. Abiem zīmoliem kopīga iezīme ir piedāvāt savā segmentā pircējiem visdraudzīgāko cenu.

T/c Mols atklātais Jysk veikals ir jau desmitais Latvijā un astotais Rīgā. Jaunā Jysk veikala tirdzniecības platība ir 1360 kvadrātmetri, bet The Pier - 452 kvadrātmetri.

Par Jysk:

Jysk dibinātājs ir dāņu uzņēmējs Larss Larsens, kurš savu pirmo veikalu Dānijā atvēra 1979.gadā. Šobrīd Jysk ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas 34 pasaules valstīs. Baltijā Jysk strādā uz franšīzes līguma pamata - īslandiešu uzņēmējam Jakupam Jakubsenam pieder Jysk franšīzes tiesības Baltijas valstīs, Rumānijā, Bulgārijā, Kanādā, Īslandē un Farēru salās, apvienojot savā grupā gandrīz 90 veikalu. Pirmais Jysk veikals Latvijā tika atklāts 2001. gadā, un šobrīd Jysk Latvijā jau ir desmit veikali - astoņi Rīgā, kā arī pa vienam Jelgavā un Liepājā. Jysk piedāvā plaša spektra mājas preces: gultas veļu, segas, spilvenus, galdautus, dvieļus, teltis, guļammaisus, istabas un dārza mēbeles, apgaismes ierīces, sveces, salvetes, kā arī citas mājokļa labiekārtošanai noderīgas lietas.

Par The Pier:

Pirmais The Pier veikals tika atklāts 1962. gadā ASV, Kalifornijā, San Mateo pilsētā, un tā noformējumam tika izmantotas preču kastes un salmi, radot nupat izkrautas preces iespaidu. No tā arī radies nosaukums The Pier, jo angliski "pier" nozīmē "mols". Šobrīd visā pasaulē jau darbojas vairāk nekā 1,3 tūkstoši The Pier veikalu. Pirmais The Pier veikals Latvijā tika atklāts 2007. gada 7. novembrī. The Pier piedāvā dažādas mājas preces - virtuves piederumus (trauki, glāzes utt.), aksesuārus mājai (sveces, svečturi, ornamenti, sienas dekori, grozi, vāzes utt.), mājas tekstīlijas (dekoratīvie spilveni, paklāji, pledi, gultas pārklāji), dažādas dārza un iekštelpu mēbeles, kā arī Nāves jūras kosmētiku.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!