Foto: Publicitātes foto
Mobilajiem telefoniem mūsu ikdienā ir nozīmīga loma. Tie jau labu laiku nepilda tikai vienkāršu sazvanīšanās funkciju. Telefons mūs informē par laiku, laika apstākļiem, ērtāko maršrutu braucienam mājup no darba, palīdz viegli un ātri sazināties ar ģimeni un draugiem, neņemot vērā viņu ģeogrāfiskās atrašanās vietas, kā arī pilda virkni citu funkciju, bez kuru klātesamības nu jau ir grūti iedomāties savu ikdienu. Tomēr, ja notiek negaidītais – tālrunim ir nepieciešams remonts, kā atrast vislabāko un būt drošam par rezultātu?

Saskaroties ar tālruņa ķibelēm, tāpat kā savas veselības aprūpei, mēs vēlamies sniegt labāko arī savam uzticamajai viedierīcei.

Ražotāja autorizācija

It īpaši garantijas remontiem būtiski ir izšķirt remonta servisus, kurus ir un kurus nav autorizējis pats tālruņa ražotājs. Tālruņu ražotāji, lai sniegtu saviem klientiem labāko, izstrādā īpašus kvalitātes standartus gan remonta procesiem, gan detaļu kvalitātei, kuru ievērošana servisam ir obligāta. Kvalitātes standartu ievērošana regulāri tiek kontrolēta un vērtēta. Zinot, ka tālrunis ir nodots ražotāja autorizētam servisam, klients var būt pārliecināts, ka viņš jau ir vienu solīti tuvāk ierīces kvalitatīvam remontam.

Oriģinālās detaļas

Augstākās kvalitātes remonts ir garantējams tikai ar oriģinālo rezerves daļu izmantošanu. Neoriģinālo detaļu izmantošana var ne tikai vēl radīt jaunus tālruņa defektus, bet tās var būt arī par iemeslu ražotāja garantijas remonta atteikumam, ja tāds būs nepieciešams pēcāk. Konstatējot tālrunī neoriģinālas detaļas, garantijas remonts vienmēr tiek atteikts.

Remonta garantija

Augsti kvalificēti remonta servisi, kuros darbojas profesionāli un zinoši tehniķi, kā arī tiek izmantotas inovatīvas un modernas iekārtas, kas atvieglo un efektivizē servisa darbu visos līmeņos, var būt droši par savu darba kvalitāti. Šādi servisi visbiežāk arī garantē par sava darba kvalitāti, piešķirot ierīcēm remonta garantiju.

Procesu caurredzamība

Tālruņa remonts nebūt nav vienkārša tālruņa atvēšana, vajadzīgās detaļas aizstāšana vai nomaiņa, un tālruņa aizvēršana. Profesionālos servisos remonta ierīcei tiek veikta virkne darbību, lai garantētu remonta kvalitāti – tālrunis tiek pārbaudīts jeb tam tiek diagnosticētas ķibeles, pēc tam tas tiek remontēts, bet noslēgumā tas vēl tiek testēts, lai pārliecinātos par remonta kvalitāti. Kvalitatīvos servisos klientam būs iespēja ne tikai zināt par katru no šiem posmiem, bet arī pārbaudīt tos tiešsaistē.

Lai remonts neskar

Tomēr, lai pasargātu savu tālruni un nevajadzētu sastapties ar tā remonta nepieciešamību, Baltijā lielākais ražotāju autorizētais viedierīču servisa centrs "MTTC Latvija" iesaka:

  • Tālruni ievietot ietvarā un izmantot ekrāna aizsargu;
  • Regulāri veikt sava tālruņa higiēnas procedūras, notīrot gan pašu tālruni, gan tā ietvaru;
  • Ierīci ik pa laikam atpūtināt, uz mirkli izslēdzot vai restartējot.

Par "MTTC Latvija"

MTTC ir ražotāju autorizēts mobilo ierīču servisa centrs, kas veic gan garantijas, gan negarantijas ierīču diagnostiku un remontu pasaules vadošajiem viedierīču zīmoliem – Samsung, Huawei, Sony, Cat, Nokia un citiem. MTTC darbojas visās Baltijas valstīs.

Vairāk informācijas par uzņēmumu: www.mttc.lv.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!