Foto: LETA

Pirmajā banku pakalpojumu konkursā „Zelta monēta 2013” galvenās balvas piešķirtas AS “Swedbank”, AS “SEB banka” un AS “Citadele banka” par to ieviestajiem jaunajiem pakalpojumiem, portālu “Delfi” informēja “Latvijas Komercbanku asociācijas” preses pārstāve Baiba Melnace.

Galveno balvu kategorijā „Pakalpojums fiziskām personām" saņēma "SEB bankas" projekts „E-karte - daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte", otrajā un trešajā vietā atstājot divus "Swedbank" piedāvājumus - pirmo virtuālo filiāli sociālajā tīklā "Draugiem.lv" un mobilo aplikāciju.


Kategorijā „Pakalpojums juridiskām personām" galveno balvu saņēma "Swedbank" izveidotais uzņēmumu tīkls „Business Network", otrajā vietā ierindojās "SEB bankas" Uzņēmuma finanšu modelētājs, savukārt trešajā vietā - "Baltic International Bank" piedāvātais mobilais "Digipass".

Vismazāk pieteikumu dalībai konkursā bija pieteikts kategorijā „Finanšu pakalpojumu eksports", tādēļ žūrija izmantoja nolikumā piešķirtās tiesības galveno balvu nepiešķirt, un abi projekti izkārtojās šādā secībā: pirmā vieta "Reģionālās investīciju bankas" pakalpojumam „Karte MasterCard World Signia", otrā vieta "Citadele bankas" pakalpojumam „Concierge serviss nerezidentu klientiem - integrēts ar Visa sistēmu".

Savukārt kategorijā „Ilgtspējas projekti" bankas bija iesniegušas daudzus interesantus, daudzveidīgus projektus. Žūrijas augstāko vērtējumu izpelnījās un galveno balvu ieguva "Swedbank" „Iespējamās misijas „Direktoru klubs"", otrajā vietā ir "DNB bankas" DNB banka „TRY programma jauniešiem", trešajā vietā - "Nordea bankas" Naudas skola.

Klientu balsojumā, kurā divu nedēļu laikā portālā "Delfi" apmeklētāji varēja balsot par 11 finālistiem, galveno balvu ieguva "Citadele bankas" pakalpojums „Concierge serviss nerezidentu klientiem - integrēts ar Visa sistēmu".

Tam seko "Swedbank" „Iespējamās misijas „Direktoru klubs"" un SEB bankas „E-karte".

Jau vēstīts, ka konkursu "Zelta monēta 2013" šogad pirmo reizi rīkoja "Latvijas Komercbanku asociācija" un tā mērķis bija gan apkopot, gan izcelt banku labāko praksi, popularizēt banku jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicināt jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!