Foto: Publicitātes foto

Vairāk nekā 100 uzņēmēju no visas Latvijas pieteicās Luminor organizētajai e-komercijas atbalsta programmai, apliecinot apņemšanos uzsākt tirdzniecību internetā. No visiem pieteikumiem "Luminor" izvēlējās trīs uzņēmumus, kuriem mēneša laikā tika attīstīta mājaslapa ar e-komercijas iespējām. Uzņēmumi, kuru piedāvātie produkti tagad pieejami arī tiešsaistē, ir sociālais uzņēmums "Visi Var", bezglutēna ķirbju sēklu miltu ražotājs "Rich Berry" un "Kemmern", kas ražo dabiskus ķermeņa kopšanas līdzekļus no Ķemeru dūņām.

"Šopavasar, kad daudzi uzņēmumi pēkšņi nonāca situācijā, kad viņu esošie pārdošanas kanāli tika slēgti, novērojām, ka uzņēmēji meklē jaunus veidus, kā sasniegt klientus attālināti. Redzot uzņēmumu lielo interesi, reaģējām ātri, piedāvājot līdz augusta beigām bez maksas izmantot e-komercijas rīku, kā arī aicinot uzņēmējus pieteikties "Luminor" e-komercijas atbalsta programmai. Lepojamies, ka tik īsā laikā jau trīs uzņēmumi programmas ietvaros ir attīstījuši savu biznesu internetā, plānojot startēt arī eksporta tirgos. Lai palīdzētu arī citiem uzņēmumiem pārorientēt biznesu uz e-biznesu, esam izveidojuši arī virtuālu platformu, kurā pieejami praktiski padomi rakstu un video formātā, kā soli pa solim uzsākt tirdzniecību internetā," stāsta Kerli Gabrilovica, "Luminor" vadītāja Latvijā.

Sociālā uzņēmuma "Visi Var" vadītāja Eva Viļķina: "Mums bija patiešām liels prieks, ka tikām izvēlēti "Luminor" e-komercijas projektam – tas mums sniedza iespēju uzlabot sadarbību ar mūsu pircējiem, kā arī ceram, ka ar iegūtajām zināšanām mārketingā par mums uzzinās arvien vairāk cilvēku. Lielākā pievienotā vērtība ir tā, ka mūsu cilvēki iegūst no tā, ka viņu radītais produkts tiek pārdots. Uzņēmuma mērķis ir izveidot darba vietas cilvēkiem ar invaliditāti, jo daudzi no šiem mūsu cilvēkiem nespēj iekļauties darba tirgū. Tieši tāpēc uzņēmuma nosaukums ir "Visi Var" – ar savu darbību un pieredzi esam pierādījuši, ka jebkuram cilvēkam var piemeklēt to, ko viņš var darīt, un to, kas viņam arī patīk, un viņš to dara no sirds!"

E-komercijas atbalsta programmas dalībniece Elīna Romašova ir uzņēmuma "Rich Berry" vadītāja, un viņa atzīst, ka ieguvumi ir vairāki. "Pirmkārt, tā ir mūsu jaunā mājaslapa ar e-komercijas iespējām, kas kopā ar iegūtajām zināšanām digitālajā mārketingā palīdzēs daudz vieglāk un ātrāk iziet eksporta tirgū. Otrkārt, pateicoties "Luminor" publicitātei, mums ļoti īsā laikā ir pieaudzis sekotāju skaits sociālajos tīklos, un tas mums dod cerību, ka par mums uzzinās vairāk un mūsu klientu loks paplašināsies."

Arī no Ķemeru dūņām tapušo ķermeņa kopšanas līdzekļu "Kemmern" ražotāju Mairitas Čudas un Kristīnes Juhņevičas lielākais mērķis ir ar e-veikala palīdzību attīstīt eksportu. "Ārkārtas situāciju izmantojām savā labā – pievērsāmies jaunu produktu izstrādei, testēšanai, sertificēšanai un, protams, mārketingam. Mēs esam jauns uzņēmums, atvērts jaunām zināšanām un pieredzei, kas arī bija galvenie aspekti, kāpēc mēs pieteicāmies "Luminor" e-komercijas atbalsta programmai. Pāris nedēļu laikā, sadarbojoties ar jomas ekspertiem, esam izveidojušas savu e-veikalu, sakārtojušas piegādes gan vietējā, gan Eiropas tirgū, kā arī saņēmušas noderīgas digitālā mārketinga konsultācijas."

Turpinot atbalstīt vietējos uzņēmumus, "Luminor" mājaslapā integrēta informatīvā platforma "No biznesa uz e-biznesu!" ar praktiskiem padomiem, kā uzsākt tirdzniecību internetā. Tajā tiks publicēti video un raksti, kur pieredzē dalīsies gan dažādu jomu eksperti, gan uzņēmēji. Platforma tapusi sadarbībā ar uzņēmumiem Smarti, Infinitum Agency, Mozello, DPD Latvija, Born, Datakom un Cobalt. Video un rakstu sērija aptver tēmas par e-biznesa plānošanu, mārketinga stratēģiju digitālajos kanālos, e-veikala platformas un spraudņu izvēli, piegādēm un citiem loģistikas jautājumiem, maksājumu iespējām un juridiskiem jautājumiem.

Tāpat "Luminor" banka piedāvā tirgotājiem e‑komercijas risinājumu, ko līdz augusta beigām bez maksas var izmantot transakciju darījumiem līdz 100 000 eiro mēnesī. E-komercijas savienojums ļauj tirgotājiem ērtā veidā saņemt maksājumus no pircējiem interneta vidē bez nepieciešamības slēgt līgumus ar vairākām bankām atsevišķi, un vienlaikus klientiem tas atvieglo pirkumu apmaksu, jo ir viegli izvēlēties sev piemērotāko maksājumu veikšanas veidu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!