Alus reklāmā atdzīvina Elvisu, Merilinu Monro, Brūsu Lī un citus pāragri mirušos
Foto: Kadrs no video

Pāragri mirušas slavenības, kuru nāves apstākļi jau gadu desmitiem ilgi ir par pamatu dažādiem minējumiem, kļuvušas par alus ražotāja "Bavaria" reklāmas sejām.

Kā zināms, šad tad uzrodas ļaudis, kas apgalvo, ka paši savām acīm esot redzējuši dzīvu Elvisu Presliju vai kādu citu mirušu slavenību. "Bavaria" populārākos pāragri mirušos cilvēkus - rokenrola karali Presliju, seksīgo aktrisi Merilinu Monro, cīņas mākslas meistaru Brūsu Lī, reperi Tupaku Šakuru, bītlu Džonu Lenonu un "Nirvana" līderi Kurtu Kobeinu izmitinājuši uz kādas "paradīzes salas".

Tur mirušās slavenības, sauļojoties un malkojot alu, izbauda idilliskas un mierīgas vecumdienas, ko gan pārtrauc garāmbraucošs kuģis, no kura pasažieru ziņkārīgajiem skatieniem zvaigznes steigšus paslēpjas.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Nirvana
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form