Foto: Kadrs no video
Pāragri mirušas slavenības, kuru nāves apstākļi jau gadu desmitiem ilgi ir par pamatu dažādiem minējumiem, kļuvušas par alus ražotāja "Bavaria" reklāmas sejām.

Kā zināms, šad tad uzrodas ļaudis, kas apgalvo, ka paši savām acīm esot redzējuši dzīvu Elvisu Presliju vai kādu citu mirušu slavenību. "Bavaria" populārākos pāragri mirušos cilvēkus - rokenrola karali Presliju, seksīgo aktrisi Merilinu Monro, cīņas mākslas meistaru Brūsu Lī, reperi Tupaku Šakuru, bītlu Džonu Lenonu un "Nirvana" līderi Kurtu Kobeinu izmitinājuši uz kādas "paradīzes salas".

Tur mirušās slavenības, sauļojoties un malkojot alu, izbauda idilliskas un mierīgas vecumdienas, ko gan pārtrauc garāmbraucošs kuģis, no kura pasažieru ziņkārīgajiem skatieniem zvaigznes steigšus paslēpjas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!