”Interbrand” veidotajā pasaules vērtīgāko zīmolu reitingā ”Apple” un ”Google” izdevies pārspēt ilggadējo reitinga līderi – ”Coca-Cola”, ziņo ”Kommersant.ru”.
”Interbrand” vērtējumā, ”Apple” vērtība gada laikā ir pieaugusi par 28%, sasniedzot 98,3 miljardus ASV dolāru (51,2 miljardus latu), bet ”Google” zīmola vērtība augusi par 34% un ir gandrīz 93,3 miljardi ASV dolāru (48,6 miljardi latu). Tikmēr ”Coca-Cola”, kuras vērtība pieaugusi par nieka 2%, ierindota vērtīgāko zīmolu reitinga trešajā vietā.
Reitinga ceturtajā vietā ierindojusies kompānija ”IBM”, piektajā – ”Microsoft”, bet sestajā – ”General Electric”. Vērtīgāko zīmolu reitinga pirmajā desmitniekā iekļuvuši arī ”McDonalds”, ”Samsung”, ”Intel” un ”Toyota”.
Savukārt reitinga 11. vietā ”Interbrand” ierindojis vācu autoražotāju ”Mercedes Benz”, bet 12. vietā – vēl vienu vādu autobūves flagmani – ”BMW”.
Vērtīgāko zīmolu reitinga pirmajā divdesmitniekā atrodami arī tādu plaši pazīstamu kompāniju kā ”Cisco”, ”Disney”, ”HP”, ”Gillette”, ”Louis Vuitton”, ”Oracle”, ”Amazon” un ”Honda” vārdi.