Foto: AP/Scanpix

Tiek apsvērtas pasaulē pazīstamā ASV pieaugušo izklaides industrijas milža "Playboy" pārdošanas iespējas, vēsta britu raidsabiedrība BBC.

"Playboy" impērijas vērtība lēšama vairāk nekā 500 miljonu dolāru (447 miljonu eiro) apmērā, izdevumiem "Financial Times" un "Wall Street Journal" atklājuši avoti.

Žurnāla tirāža sarukusi no 5,6 miljoniem eksemplāru 1975. gadā līdz aptuveni 800 tūkstošiem eksemplāru pērn, uzņēmuma finanšu dati kopš 2011. gada vairs nav viegli pieejami. Tiek ziņots, ka šobrīd pārdošanas veikšanai kompānija nolīgusi banku "Moelis & Co".

Potenciālo pircēju vārdi pagaidām nav zināmi.

"Playboy" žurnālu 1953. gadā izveidoja Hjū Hefners. Pirmā žurnāla numura galvenajā atvērumā gozējās slavenā aktrise Merilina Monro. Zīmols "Playboy" ātri vien iemantoja lielu popularitāti un tā logo – zaķis ar lentīti – kļuva par simbolu ne tikai žurnālam, bet arī daudziem citiem biznesa virzieniem, tostarp restorāniem un klubiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!